Aktualizacja: 12.05.2019 23:00 Publikacja: 12.05.2019 23:00
Za nami dwa lata Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. W ciągu pierwszych miesięcy udało się państwu zrobić to, co było niemożliwe przez blisko 20 lat...
Udało nam się zintegrować dwie różne taryfy, które obowiązywały w komunikacji miejskiej. Przez prawie 20 lat funkcjonowało to tak: mieszkańcy Tychów, chcąc dojechać dalej niż do Katowic czy Gliwic, np. do Bytomia czy Chorzowa lub miast Zagłębia, musieli przesiąść się do autobusów, gdzie obowiązywała inna taryfa, i kupić drugi bilet. Oferta była więc nieatrakcyjna, kłopotliwa dla pasażerów, mieszkańcy wybierali samochody. Zmieniliśmy to w trzy miesiące.
Jaki ma zasięg na baterii, z czego jest zbudowany i dla kogo jest nowy, polski pojazd elektryczny? O tym opowiad...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-...
Według inwestorów zagranicznych Polska pod względem atrakcyjności inwestycyjnej zajmuje 3. miejsce wśród 15 kraj...
Nasza lokalna wiedza jest bardzo pomocna dla klientów. Oni będą musieli zmienić łańcuchy dostaw. Jesteśmy w stan...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Orlen sukcesywnie realizuje projekty wodorowe. Spółka chce wytwarzać wodór nisko- i zeroemisyjny, głównie na pot...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas