Reklamy płyną do mediów

Ponad 6,6 mld zł wydadzą w tym roku w Polsce reklamodawcy. Będzie to wynik o 11 proc. lepszy niż w 2006 r. – szacują eksperci z CR Media Consulting

Zelmer najefektywniejszy

Konkurs na najefektywniejszą reklamę rozstrzygnięty. Główną nagrodę w konkursie Effie zdobyła w tym roku kampania sprzętu Zelmera. Złote statuetki dostali...

UKE chce bronić operatorów alternatywnych

Urząd Komunikacji Elektronicznej odrzucił kalkulację kosztów działania, jakie przedstawiła Telekomunikacja Polska. Tym samym urząd uznał, że nie ma podstaw...

Trzech graczy na platformie cyfrowej

Przedwyborczym rzutem na taśmę TVP ogłosiła plan utworzenia nadawczej platformy cyfrowej. Kolejne komercyjne przedsięwzięcie czy polityka?

"Rzeczpospolita" przed "Dziennikiem"

We wrześniu "Rz" awansowała na czwarte miejsce w zestawieniu najlepiej sprzedających się codziennych gazet ogólnopolskich. Pierwsze tradycyjnie należy do b...

Satelitarna afera w TVP

Współpraca z siecią Astra podzieliła zarząd. Część członków uważa, że jest bardzo niekorzystna dla publicznego nadawcy. Dziś zajmie się nią kierownictwo te...

Astra chce zarobić na TVP

Dla Sieci satelitarnej to byłby złoty interes. Obsługa platformy cyfrowej publicznego nadawcy dawałaby nie tylko niezły dochód, ale też bezpośredni dostęp...

TV Puls: Dobre informacje i rozrywka dla mas

Puls sprawia wrażenie stacji robionej za grosze. Nie jestem przekonany, czy strategia, która odniosła sukces w Bułgarii, jest do powtórzenia na polskim ryn...

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama