Reklamy płyną do mediów
Ponad 6,6 mld zł wydadzą w tym roku w Polsce reklamodawcy. Będzie to wynik o 11 proc. lepszy niż w 2006 r. – szacują eksperci z CR Media Consulting
Zelmer najefektywniejszy
Konkurs na najefektywniejszą reklamę rozstrzygnięty. Główną nagrodę w konkursie Effie zdobyła w tym roku kampania sprzętu Zelmera. Złote statuetki dostali...
"Rzeczpospolita" przed "Dziennikiem"
We wrześniu "Rz" awansowała na czwarte miejsce w zestawieniu najlepiej sprzedających się codziennych gazet ogólnopolskich. Pierwsze tradycyjnie należy do b...
Satelitarna afera w TVP
Współpraca z siecią Astra podzieliła zarząd. Część członków uważa, że jest bardzo niekorzystna dla publicznego nadawcy. Dziś zajmie się nią kierownictwo te...
Astra chce zarobić na TVP
Dla Sieci satelitarnej to byłby złoty interes. Obsługa platformy cyfrowej publicznego nadawcy dawałaby nie tylko niezły dochód, ale też bezpośredni dostęp...