Impactory 2008 rozdane

28 lutego 2008 odbyła się 10., jubileuszowa edycja wręczenia nagród Impactor dla najbardziej podziwianych osób oraz firm mediów i reklamy za rok 2007. Wręczeniu Impactorów, najstarszych i jednych z najważniejszych nagród w polskim świecie reklamy i mediów, towarzyszyła konferencja podsumowująca minione 10 lat w przemyśle reklamowym i mediowym

Publikacja: 04.03.2008 04:46

W tym roku nagrody Impactor przypadły następującym osobom oraz firmom:

- Człowiek Roku Przemysłu Mediowego 2007

Piotr Walter

– za kontynuację strategicznego rozwoju grupy, za konsekwencję i rozwój nowoczesnych stacji telewizyjnych

- Najbardziej Podziwiane Medium 2007

nasza-klasa.pl

– za fenomen i 6 mln użytkowników. Za to, że w bardzo krótkim czasie zbudowała potężną wielomilionową społeczność, udowadniając rolę Internetu jako istotnego medium

- Najbardziej Wiarygodny Dziennikarz 2007

Tomasz Lis

– za nieugiętą i wysoce etyczną dziennikarską postawę. Również za konsekwencję w działaniu i umiejętność odnalezienia się w mediach internetowych w sytuacji zniknięcia z anteny

- Najbardziej Podziwiany Reklamodawca 2007

ex aequo:

Unilever

– za kampanię Dove, która złamała stereotypy i stworzyła nowy rozdział komunikacji marketingowej

Kompania Piwowarska

– za utrzymanie pozycji lidera rynkowego, podziwianego i uznanego pracodawcy oraz wysoki poziom świadomości marketingowej w zakresie prowadzenia marek

- Najbardziej Podziwiana Agencja Reklamowa Roku 2007

PZL

– za najwyższą jakość w kreacji z zachowaniem komunikatywności i skuteczności działania. Za Golden Drum i za to, że cały kraj kocha żubry

- Najbardziej Podziwiany Dom Mediowy Roku 2007

Starcom

– za wyjście poza sferę tradycyjnych mediów i najwyższą jakość obsługi. Również dla teamu niezmiennie zarządzającego agencją

- Najbardziej Podziwiana Agencja PR Roku 2007

Partner of Promotion

– za konsekwencję w prowadzeniu działań newbusinessowych i zaangażowanie społeczne oraz stałe podnoszenie standardów branży

- Najbardziej Podziwiana Agencja BTL Roku 2007

Peppermint

– za umiejętne połączenie kompetencji BTL z nowymi technologiami oraz dwucyfrowy wzrost przychodów na trudnym i obfitującym w bariery rozwoju rynku

- Najbardziej Podziwiana Firma Outdoorowa Roku 2007

Stroer Polska

– za innowacyjne podejście w komunikacji PA, profesjonalizm oraz rozwój środków przekazu. Także za stworzenie modelu współpracy z miastami, którego ukoronowaniem jest Festiwal Promocji Miast i Regionów

- Najbardziej Podziwiany Instytut Badawczy Roku 2007

MillwardBrown SMG/KRC

– za niezmiennie doskonały marketing, ciekawe projekty, wysoką jakość, serwis i rzetelność

- Najbardziej Podziwiana Agencja Interaktywna Roku 2008MRM Worldwide

– za niebywałą skuteczność w wygrywaniu nowego biznesu

- W tym roku z okazji dziesięciolecia przyznano nagrody specjalne dla firm, które w minionych dziesięciu latach były najczęściej wskazywane jako te godne podziwu. Nagrody odebrali:

– PZL

– Starcom

– MillwardBrown SMG/KRC

- Po raz drugi Centrum im. Adama Smitha przyznało nagrodę im. K. Dzierżawskiego dla dziennikarza zasłużonego w propagowanie idei rozsądku i wolnego rynku. Laureatem został Marek Magierowski, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”.

Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku