Polska w sieci coraz słabsza

Raport Światowego Forum Ekonomicznego. Polski rząd robi za mało, by rozwijać społeczeństwo informacyjne

Nie wszyscy muszą się z nami zgadzać

- Rynek podobnie reagował, gdy przejęliśmy Onet, miał też wątpliwości czy poradzimy sobie ze stacją taką jak TVN24 - mówi o planach spółki Jan Wejchert, ws...

Rozmazuje się granica między informacją a reklamą

- Reklama dostarczona wtedy, kiedy jej potrzebujemy, jest użyteczną informacją - mówi Nikesh Arora, wiceprezes Google

Rekordowy rok reklamy w sieci

Wydatki na reklamę w polskim internecie po raz pierwszy w historii przekroczyły miliard złotych

Wolno rośnie dostępność superszybkiego Internetu

W 2013 r. ponad 20 mln gospodarstw domowych w Europie będzie mogło korzystać z superszybkiego Internetu

Chińczycy podbijają światowy rynek telekomunikacyjny

Huawei jeszcze w tym roku może się stać trzecim największym producentem sprzętu telekomunikacyjnego na świecie

Radio przyciąga silniej niż TV

Polacy wciąż spędzają więcej czasu, słuchając Radia, niż oglądając telewizję. Co najmniej jednej stacji słuchały w ubiegłym roku 23 miliony Polaków – wynik...

Nowe kanały telewizyjne ruszą mimo spowolnienia

Prognoza wyhamowania na rynku reklamy nie zniechęca nadawców do nowych projektów

Reklama w serwisach społecznościowych zwalnia

W 2008 r. nakłady na reklamy zamieszczane w internetowych serwisach społecznościowych, takich jak Facebook czy MySpace, wyniosły w USA prawie 1,2 mld dol....

Antena wygra z kablem?

Zamiast kilku stacji telewizyjnych każdy Polak będzie mógł odebrać ich nawet kilkadziesiąt. Ale stanie się tak najwcześniej za kilka lat

Reklama
Reklama

Internet dla ubogich w miejscach publicznych

Za eurodotacje gminy będą mogły stawiać komputery w bibliotekach oraz tworzyć hot-spoty – to propozycja MSWiA, do której dotarła „Rz”

Europa walczy z piratami

Drastyczne kary dla internautów. Francja chce odcinać Internet osobom nielegalnie ściągającym pliki. Pomysł popiera Komisja Europejska, ale eurodeputowani...

Biznesowa porażka TVP

Telewizja polska jest najmniej efektywna spośród czołowych stacji. By zdobyć 1 proc. oglądalności, potrzebuje dwa razy więcej pracowników niż konkurenci

Axel Springer zrezygnował z zakupu PW Rzeczpospolita

Axel Springer Polska, wydawca "Dziennika", "Newsweeka" i "Forbesa" rezygnuje z kupna udziałów w Przedsiębiorstwie Wydawniczym Rzeczpospolita. Na placu pozo...

Bankructwo wiarygodności telewizji CNBC

Grupa polityków i ekonomistów wzywa dziennikarzy stacji CNBC do zachowania większego obiektywizmu i twardszej oceny liderów Wall Street. Telewizja CNBC zas...

Przedsiębiorcy polubili małe, tanie i wygodne laptopy do Internetu

Kiedy pojawiły się na rynku, netbooki uznano je zabawki. Wkrótce jednak się okazało, że mogą być przydatne w prowadzeniu biznesu. Kosztują tyle, ile grubsz...

Niższy zysk telewizji Polsat

Przychody Polsatu urosły, ale zysk netto spadł w wyniku ubiegłorocznych inwestycji w nowe kanały

Nowe firmy w sieci nie czują kryzysu

Wiele spółek wiąże swoją przyszłość z siecią. – Propozycji internetowych start-upów jest więcej niż kiedykolwiek – oceniają inwestorzy

Reklama w wyszukiwarkach rośnie kosztem prasowej

Reklama w wyszukiwarkach internetowych w USA będzie wciąż zyskiwać, co wpłynie na osłabienie m.in. rynku reklamy w prasie – wynika z najnowszych badań stow...

Mobilking na sprzedaż

Kryzys w Europie może potrwać trzy lata – mówi „Rz” Jaroslaw Hascak, jeden z pięciu partnerów oraz udziałowców Penta Investments, właściciela Mobilkinga

Reklama
Reklama