UKE traci czas
- Nie ma darmowych obiadów. Za wszystko ktoś musi zapłacić. A skoro ma być darmowy Internet, to – mówiąc żartem – dorzućmy może do tego jeszcze dom gratis...
Nowe plany rozwoju Agory
Wydawca “Gazety Wyborczej” chce dopisać do zakresu swojej działalności m.in. prowadzenie restauracji i nadawanie programów telewizyjnych
Prasa walczy o większe wpływy
Wydawcy próbują zwiększyć swoje przychody. Szkolą reklamodawców i chcą zmian w prawie autorskim, które zapewnią dodatkowe wpływy za korzystanie z ich treśc...
2+2 to nie zawsze 4
- Kryzys na rynku reklamowym zbiera pierwsze żniwo. Axel Springer ogłosił powstanie spółki z wydawnictwem Infor, której celem jest wydawanie nowej gazety c...
Ruszy mniej kin?
Kryzys opóźni budowę nowych kin w Polsce. Polacy najprawdopodobniej wydadzą więcej pieniędzy na bilety niż rok temu. Ale plany inwestycyjne sieci weryfikuj...
Klienci odpływają z Plusa
Dilerzy boją się ucieczki abonentów. Operator może stracić na odpływie klientów około 50 mln złotych
Branża zyska na przyjęciu euro
- Nie da się powiedzieć, że opłaca się budować multipleksy tylko w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców - Piotr Zygo, prezes Multikina
Komórka Internetem silna
Usługi transmisji danych w sieciach mobilnych opierają się kryzysowi. Operatorzy coraz ostrzej rywalizują o klientów. Jest o co walczyć, bo wartość rynku r...