UKE traci czas

- Nie ma darmowych obiadów. Za wszystko ktoś musi zapłacić. A skoro ma być darmowy Internet, to – mówiąc żartem – dorzućmy może do tego jeszcze dom gratis...

Nowe plany rozwoju Agory

Wydawca “Gazety Wyborczej” chce dopisać do zakresu swojej działalności m.in. prowadzenie restauracji i nadawanie programów telewizyjnych

Prasa walczy o większe wpływy

Wydawcy próbują zwiększyć swoje przychody. Szkolą reklamodawców i chcą zmian w prawie autorskim, które zapewnią dodatkowe wpływy za korzystanie z ich treśc...

2+2 to nie zawsze 4

- Kryzys na rynku reklamowym zbiera pierwsze żniwo. Axel Springer ogłosił powstanie spółki z wydawnictwem Infor, której celem jest wydawanie nowej gazety c...

Ruszy mniej kin?

Kryzys opóźni budowę nowych kin w Polsce. Polacy najprawdopodobniej wydadzą więcej pieniędzy na bilety niż rok temu. Ale plany inwestycyjne sieci weryfikuj...

Klienci odpływają z Plusa

Dilerzy boją się ucieczki abonentów. Operator może stracić na odpływie klientów około 50 mln złotych

Branża zyska na przyjęciu euro

- Nie da się powiedzieć, że opłaca się budować multipleksy tylko w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców - Piotr Zygo, prezes Multikina

Kolporter zmniejsza dystans do Ruchu

Coraz mniej punktów sprzedaży prasy w Polsce. Na wycofaniu się z rynku dystrybucji spółki HDS Polska najwięcej zyskał Kolporter

Komórka Internetem silna

Usługi transmisji danych w sieciach mobilnych opierają się kryzysowi. Operatorzy coraz ostrzej rywalizują o klientów. Jest o co walczyć, bo wartość rynku r...

Kwietniowa zadyszka dzienników

Kwietniowa sprzedaż pięciu największych gazet ogólnopolskich skurczyła się rok do roku o 7,3 proc.

Koniec podwyżek w branży reklamowej

Kryzys zmusił domy mediowe i agencje reklamowe do kontrolowania kosztów

Życie z małych notek

- Świat nie kończy się na dużych, poważnych gazetowych analizach i tekstach zajmujących stosowną ilość miejsca na kolumnie - pisze Wojciech Romański

Jesienią koniec „Dziennika”

Mariaż Axla Springera i Inforu. Za kilka miesięcy ruszy wspólna gazeta powstała z połączenia „Dziennika” i „Gazety Prawnej”. Trwają ustalenia, kto nią poki...

"Dziennik" połączy się z "Gazetą Prawną"

Axel Springer Polska podpisał umowę z Inforem, wydawcą "Gazety Prawnej". Zgodnie z tą umową Axel obejmie 49 proc. udziałów w spółce Infor Biznes, wnosząc „...

Unijna rewolucja w sieci?

Projekt Brukseli może odmienić sposób korzystania z internetu. W imię ochrony prywatności poruszanie się po sieci może się stać o wiele żmudniejsze

Radiowcy biorą się za telewizję

Ruszyła pierwsza stacja należąca do grupy radiowej. Śladem Eski podąża RMF, telewizyjne plany ma też Eurozet

Chcemy wykorzystać nowe możliwości

- Mógłbym spokojnie przejść na emeryturę, ale jeszcze tego nie zrobię – zapewnia „Rz” Robert Kozyra, prezes i redaktor naczelny Radia Zet

Murdoch: prasa — tylko cyfrowa

Przyszłość dzienników to technologia cyfrowa — stwierdził magnat prasowy Rupert Murdoch, ale jego zdaniem trzeba poczekać 10-15 lat, aż czytelnicy zrezygnu...

Time Warner kończy romans z AOL

Zawarta 9 lat temu "fuzja stulecia" medialnego giganta i największego dostawcy Internetu w USA przetrwała pęknięcie bańki internetowej w 2001 r., ale uległ...

Jedna czwarta handlu wkrótce przejdzie do Internetu

4,5 mld zł wydali w 2008 roku Polacy na zakupy w sieci – poinformował wiceminister gospodarki Dariusz Bogdan