Krakowski biznesmen i producent filmowy, do którego należy grupa kapitałowa Gremi chce, by "Przekrój" był w kioskach dłużej w sprzedaży w ciągu tygodnia.

Hajdarowicz odkupił "Przekrój" od wydawnictwa Edipresse w sierpniu. Było to kolejne podejście biznesmena do zakupu tego magazynu. Przedstawiciele grupy Gremi przyznali w sierpniu, że kupowany prze Hajdarowicza tytuł nie był rentowny.

Pierwszy numer tygodnika pod rządami nowego wydawcy ukaże się 6 października.

[i]Presserwis[/i]

[ramka] W lipcu sprzedaż “Przekroju” (tzw. rozpowszechnienie płatne razem) wzrosła o 5,1 proc., do 62,4 tysiąca egzemplarzy. Wśród tygodników społeczno-politycznych wzrosty odnotowały tylko trzy tytuły, a łączna sprzedaż dziesięciu największych tytułów z tej grupy nie spadła o 1,1 proc., do 959,1 tysiąca egzemplarzy[/ramka]