Jest projekt ustawy cyfryzacyjnej

Przygotowany przez resort infrastruktury dokument trafił wczoraj wreszcie do konsultacji społecznych. W marcu może się znaleźć w Sejmie

Sklepy wygrywają z internetem

Choć 74 proc. kupujących sprzęt elektroniczny w sklepach wcześniej szuka na jego temat informacji w sieci, to jednak decyduje się na tradycyjny zakup

Duże sukcesy RMF FM i Trójki

Miniony rok do udanych zaliczyć mogą RMF FM i Trójka. Powodów do radości nie ma natomiast Radio Zet

TVN chciał kupić TV Puls

Grupa złożyła ofertę kupna TV Puls, z której później się wycofała

Cyfrowa telewizja: reaktywacja

Telewizja I TVN, Polsat, TV4 i TV Puls chcą nadawać na drugim cyfrowym multipleksie, zamiast na pierwszym, który nie może ruszyć z powodów proceduralnych

Kredyt czy emisja na „Wprost”

Specjaliści się głowią, z czego Point Group zapłaci 8,1 mln zł za AWR Wprost i spłaci długi spółki

Nadciąga telewizyjna rewolucja w trzecim wymiarze

Producenci już szykują nas do kolejnej rewolucji – telewizyjnego obrazu w trójwymiarze. Wygrają, jeżeli telewidzowie zdecydują się założyć na nosy specjaln...

Nadciąga rewolucja w trzecim wymiarze

Cały świat wymienił już tradycyjne telewizory na plazmę i płaskie ekrany LCD. Biznes musi się jednak kręcić dalej, więc producenci już szykują nas do kolej...

Ruch wznawia współpracę z wydawcami

Kolporterska spółka zawarła nową umowę z wydawnictwem Marquard Media Polska (wydawca m.in. "Playboya", "Olivii" i "CKM") na kolportaż jego tytułów

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” poniżej oczekiwań

Po ostatnich wynikach rozpowszechniania dzienników analitycy weryfikują prognozy sprzedaży sztandarowego tytułu Agory

Reklama
Reklama

Sprzedaż „Wyborczej” niższa o 14 proc.

Żadnemu tytułowi z czołówki gazet codziennych nie udało się w listopadzie poprawić wyniku sprzedaży rok do roku. Najbardziej, o 14 proc., spadła sprzedaż „...

Sukces promocji usług platform cyfrowych

Cyfrowy Polsat miał na koniec 2009 roku 3,2 mln abonentów, a platforma „n” – prawie 700 tys. Nowych klientów skusiły do platform przedświąteczne promocje

3,2 mln abonentów Cyfrowego Polsatu

Na koniec 2009 roku liczba abonentów platformy cyfrowej Cyfrowy Polsat wynosiła 3,2 mln

Górnicza kampania w stolicy

Plakaty z wizerunkiem górnika oświetlającego Warszawę będą wisiały na ulicach stolicy do połowy stycznia

Spadła sprzedaż największych dzienników

Żadnemu tytułowi z czołówki polskich gazet codziennych nie udało się poprawić wyniku sprzedażowego w skali roku

Bruksela ma wątpliwości w sprawie sporu UKE i TP

Komisja Europejska ma zastrzeżenia do sugestii UKE, że Telekomunikacja Polska dominuje na rynku ruchu internetowego

Będzie więcej klientów platform w naszej części Europy

Wraz z rosnącą liczbą platform w Europie Środkowo-Wschodniej i w Rosji liczba ich abonentów w latach 2008 – 2018 się podwoi – obliczyła firma badawcza Nort...

Kolejne firmy inwestują w wideo w sieci

Wydawca "Gazety Wyborczej" śladem Ipli udostępnia na swoich witrynach filmy. Niedługo podobną usługę ma wprowadzić także Onet

Największe stacje tracą widownię

Spadki wpływów z głównych kanałów grupy telewizyjne będą rekompensować przychodami od operatorów płatnej telewizji

Sowa powraca

Marek Sowa. Jego przejście do Axla Springera ożywiło plotki o ponownych próbach wejścia firmy na rynek telewizyjny

Reklama
Reklama