Najwięcej osób zasiadło w Lany Poniedziałek, by obejrzeć "M jak miłość" (ponad 7 milionów widzów), teleturniej "Jaka to melodia" (ponad 5 milionów widzów) oraz poniedziałkowy "Teleexpress" (prawie 4,6 mln widzów).
Co ciekawe, choć oglądaliśmy więcej telewizji niż w czasie ubiegłorocznej Wielkanocy, w czasie Świąt spadły udziały w ogólnopolskiej widowni największych stacji telewizyjnych - zarówno wśród wszystkich badanych osób, jak i w najciekawszej dla reklamodawców grupie docelowej widzów w wieku 16-49 lat.
Udział TVP1 w widowni wynosił w czasie Świąt19,67 proc. (rok wcześniej - 21,83 proc.), TVP2 - 17,83 proc. ( rok wcześniej - 18,04 proc.), Polsatu - 13,36 proc. (rok wcześniej - 13,67 proc.), a TVN - 14,83 proc. ( rok wcześniej było to 15,26 proc.). To oznacza, że coraz więcej czasu poświęcamy na oglądanie mniejszych, najczęściej tematycznych, stacji.
[ramka] [b] Ranking programów o najwyższej oglądalności w Święta (3-5 .IV. 2010): [/b]
"M jak Miłość" (TVP2): 7,05 mln