W Święta oglądamy coraz więcej telewizji

W te Święta (od soboty do poniedziałku włącznie) średnio spędzaliśmy przed telewizorem prawie pięć godzin dziennie (dokładnie: 4 godziny i 54 minuty). To o siedem minut więcej niż rok wcześniej - wynika z danych instytutu AGB Nielsen Media Research

Publikacja: 06.04.2010 16:06

W Święta oglądamy coraz więcej telewizji

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki

Najwięcej osób zasiadło w Lany Poniedziałek, by obejrzeć "M jak miłość" (ponad 7 milionów widzów), teleturniej "Jaka to melodia" (ponad 5 milionów widzów) oraz poniedziałkowy "Teleexpress" (prawie 4,6 mln widzów).

Co ciekawe, choć oglądaliśmy więcej telewizji niż w czasie ubiegłorocznej Wielkanocy, w czasie Świąt spadły udziały w ogólnopolskiej widowni największych stacji telewizyjnych - zarówno wśród wszystkich badanych osób, jak i w najciekawszej dla reklamodawców grupie docelowej widzów w wieku 16-49 lat.

Udział TVP1 w widowni wynosił w czasie Świąt19,67 proc. (rok wcześniej - 21,83 proc.), TVP2 - 17,83 proc. ( rok wcześniej - 18,04 proc.), Polsatu - 13,36 proc. (rok wcześniej - 13,67 proc.), a TVN - 14,83 proc. ( rok wcześniej było to 15,26 proc.). To oznacza, że coraz więcej czasu poświęcamy na oglądanie mniejszych, najczęściej tematycznych, stacji.

[ramka] [b] Ranking programów o najwyższej oglądalności w Święta (3-5 .IV. 2010): [/b]

"M jak Miłość" (TVP2): 7,05 mln

"Jaka to melodia" ( TVP1): 5,04 mln

"Teleexpress" (TVP1): 4,59 mln

"Blondynka" (TVP1): 4,41 mln

"Klan" (TVP1): 4,14 mln

"Wiadomości" (TVP1): 4,03 mln

"Laskowik & Malicki" (TVP2): 4,02 mln

"Plebania" (TVP1): 3,98 mln

"Ojciec Mateusz" (TVP1): 3,89 mln

"Taniec z gwiazdami" (TVN): 3,89 mln

[i] Dane: AGB Nielsen Media Research, dane dla widzów pow. 4 r. życia[/i] [/ramka]

Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju