Zyskały trzy tygodniki

W styczniu wśród dziesięciu największych tygodników opinii sprzedaż rok do roku poprawiły tylko „Tygodnik Angora”, „Gość Niedzielny” i „Gazeta Polska”.

Springer i Ringier łączą siły

Wydawnictwa Ringier i Axel Springer założą nową spółkę, która ma działać w Europie Wschodniej. Zostanie do niej włączony m.in. Axel Springer Polska

Dwóch nowych chętnych na zakup Ruchu

NFI Jupiter oraz Lurena Investments złożyły oferty na zakup kontrolnego pakietu Ruchu. W grze jest także Mennica Polska, która w lutym ogłosiła wezwanie na...

Im bardziej Play urośnie w siłę, tym trudniej będzie go sprzedać

- Najbardziej realne jest przejęcie przez TP operatora komórkowego, najmniej – sieci kablowej - mówi Maciej Witucki, szef Telekomunikacji Polskiej

Telewizja na razie niskopłatna

Na tle innych państw europejskich polska oferta płatnych telewizji jest atrakcyjna cenowo

Zwolnienia w „DGP” i „Polsce”

Wydawcy „Dziennika Gazety Prawnej” i projektu „Polska The Times” reorganizują się i tną zatrudnienie

Kryzys nie zahamował wydatków

W tym roku rynek reklamy w sieci może być wart ponad 1,5 mld zł

Oszustwa ukryte głęboko w chmurach

Przenoszenie aplikacji do sieci zwiększa liczbę zagrożeń bezpieczeństwa

Zyskały tylko trzy tygodniki

W styczniu w grupie dziesięciu największych tygodników opinii sprzedaż rok do roku poprawiły tylko "Tygodnik Angora", "Gość Niedzielny" i "Gazeta Polska"....

Axel Springer z Ringierem w Europie Wschodniej

Firmy założą spółkę, w której obejmą po 50 proc. udziałów. Fuzja nie wpłynie na zmianę kierownictwa i bieżącą działalność Axel Springer Polska

Reklama
Reklama

Trzech chętnych na Ruch

Poza Mennicą, która ogłosiła wezwanie na 55 proc. akcji spółki, dokumenty informacyjne pobrały jeszcze dwa fundusze inwestycyjne – dowiedziała się „Rz”

Poprawa na rynku reklamy

Wydatki na reklamę zaczynają się zwiększać, mocny wzrost będzie w 2012 r.

Google nie będzie już cenzurować

Firma Google nie zamierza ograniczać chińskim internautom dostępu do informacji. Komunistyczne władze w Pekinie są oburzone

Wydawcy inwestują w nisze

Mimo trudnej sytuacji na rynku reklamy wydawcy otwierają nowe pisma. Rośnie liczba wyspecjalizowanych tytułów

Point Group pod kreską

Mediowa spółka zamknęła 2009 r. minusowym wynikiem operacyjnym i stratą netto

Reklamowa odwilż w TV

Po kryzysowym roku największe stacje telewizyjne wracają do podwyżek cen reklam. Najbardziej podrożał TVN

Pakt w sprawie Ruchu

Wydawcy chcą, żeby inwestorzy zainteresowani kupnem Ruchu podpisali oświadczenie z zasadami ich współpracy ze spółką po zmianie właściciela

Płatne telewizje urosną

Z ich oferty korzysta mniej osób, niż szacowano

Medialne wojny o rynek

W USA w 2009 r. trzykrotnie wzrosła liczba firm mediowych, które wnioskowały o ochronę przed wierzycielami. Gigantów osłabia kryzys i mniejsi konkurenci. W...

Bunt estońskich dziennikarzy

Sześć głównych gazet Estonii wyszło dziś z pustymi stronami. To protest przeciwko planom rządu, by dziennikarze ujawniali swoje źródła informacji

Reklama
Reklama