Dziewiętnastu chętnych do udziałów w PBI

Tyle zgłoszeń spółka Polskie Badania Internetu otrzymała w odpowiedzi na zaproszenie do rozszerzenia grona jej udziałowców

Telewizyjny rynek będzie znowu rósł na całym świecie

Choć kryzys gospodarczy na reklamowym rynku nie oszczędził nawet silnej reklamowo telewizji, w kolejnych latach branża nie będzie się już kurczyć tak jak w...

W marcu najwięcej straciła "Gazeta Wyborcza"

W porównaniu z marcem 2009 dziennik odnotował spadek sprzedaży o prawie 15 proc. Najlepiej broniła się "Rzeczpospolita"

Wybory na billboardach za ponad 20 milionów

Trwa już gorączkowe planowanie kampanii przed przyspieszonymi wyborami prezydenckimi

ABC Data wyrusza na giełdę

Największy krajowy dystrybutor sprzętu IT chce sprzedać inwestorom w ofercie publicznej nowe akcje za ok. 60 mln zł.

Producent "Familiady" pozywa "Super Express"

Tabloid 29 kwietnia podał informację o planowanym zdjęciu "Familiady" z anteny, co przełożyło się na mocny spadek kursu spółki producenckiej Astro

Rosyjski nadzór na Twitterze

Rosyjski Federalny Urząd Rynków Finansowych, odpowiednik polskiego KNF-u, założył profil na popularnym portalu społecznościowym Twitter. Zamierza się w ten...

Firmy otwarte na Internet

- Wszędzie, także w Polsce, widać, że kończy się już etap marketingu „romantycznego”. Dziś nie wystarczy zrobić „coś fajnego” w Internecie - mówi Grzegorz...

Firmy lekceważą Facebooka

Tylko 10 proc. polskich przedsiębiorstw obecnych w sieci wykorzystuje w biznesie serwisy społecznościowe

Więcej spółek legalnie korzysta z treści z gazet

Licencji na korzystanie z materiałów wydawców wykupionej w firmie ReproPol wciąż nie mają jednak dwaj najwięksi gracze na rynku monitoringu prasy. Wydawcy...

Telewizja publiczna najmniej efektywna

TVN i Polsat znów pobiły na głowę TVP, jeśli chodzi o efektywność, i będą jej odbierać udziały w rynku reklamy

HD w modzie na Wyspach

Duży popyt na usługi wysokiej rozdzielczości (HD) zapewnił w III kw. kodowanej telewizji 62 tys. nowych abonentów netto i poprawę bilansu. Giełda w Londyni...

Martyna Wojciechowska naczelną magazynu pokładowego PLL LOT

Wydawnictwo G+J Polska będzie wydawało magazyn pokładowy PLL LOT "Kaleidoscope"

Cyfrowa rewolucja

Jesienią cyfrowe stacje naziemne TVP będą docierać do kilku milionów ludzi

Yahoo rusza na Rosję

Amerykański portal zamierza otworzyć w Rosji swoje przedstawicielstwo oraz zainwestować w akcje miejscowych firm

Polacy lubią gwiazdy

Jedna czwarta Polaków przyznaje, że kupiło jakiś produkt dlatego, że był promowany przez celebrytę - wynika z najnowszych badań

Pół miliarda na zakup filmów

Filmy dołączane do prasy i kolekcje filmowe poszerzyły rynek wideo, który był w 2009 r. wart 475 mln zł

Kolejny system operacyjny dla telefonów

Do dominującego na świecie systemu Symbian oraz jego konkurenta Android firmy Google dołączy wspólny produkt japońskich producentów elektroniki: NEC, Panas...

Wydawnictwa będą obalać mity szkodzące prasie

Przeciwdziałanie umniejszaniu roli prasy na rynku reklamy i mediów to główny cel ogólnopolskiej akcji informacyjnej koordynowanej przez Związek Kontroli Dy...

Facebook w pracy, ale bez przełożonego

Aż 58 proc. użytkowników portali społecznościowych od czasu do czasu korzysta z nich podczas pracy, niemniej 73 proc. nie zaprasza do kontaktu swojego szefa