To bardzo dobry wynik na tle danych pokazanych pod koniec lipca przez Telekomunikację Polską, która w minionym kwartale straciła jeszcze tysiąc abonentów Neostrady. W efekcie na koniec czerwca UPC obsługiwało 485,2 tys. klientów usługi internetowej.

Zwiększyła się też liczba gospodarstw domowych, które korzystają z telefonu stacjonarnego w UPC: przybyło ich w kwartał 9,7 tys. i na koniec czerwca było 208,7 tys. O 800 osób więcej niż w marcu (1,0139 mln) korzysta też z usługi telewizyjnej kablówki.

Mimo powyższych przyrostów, liczba abonentów UPC skurczyła się w porównaniu z marcem o 2 tys. do 1,085 mln.

Przychody UPC Polska w II kwartale sięgnęły 74,4 mln dolarów, podczas gdy rok wcześniej 65,5 mln dolarów. Oznacza to wzrost o ponad 13 proc. Chellomedia, spółka prowadząca sprzedaż kanałów tematycznych wypracowała w tym czasie 29,4 mln dolarów (wobec 17,7 mln dolarów przed rokiem).