Jakie treści kupujemy w Internecie
Coraz częściej za dostęp do rozrywki czy informacji w Internecie trzeba płacić. Na jakie treści najczęściej jesteśmy skłonni wyłożyć pieniądze?
TVP ostro pod kreską
Wedle wstępnych nieoficjalnych danych telewizja publiczna zanotowała w ubiegłym roku ponad 95 mln zł straty
Bruksela kontra Google
Śledztwo dotyczące nowej polityki prywatności Google wykazało jej sprzeczność z unijnym prawem
Spada tempo wzrostu reklamy w sieci
Z najnowszego podsumowania IAB Polska wynika, że w III kw. 2011 r. rynek reklamy w sieci wzrósł rok do roku o 22,1 proc. i sięgnął 453 mln zł. W tym nie bę...
Empik stawia na tani czytnik
Sieć księgarń rusza ze sprzedażą czytnika książek elektronicznych firmy TrekStor. Jego główną zaletą będzie niska cena