Reklama
Rozwiń

Rozmowa z Pawłem Szymańskim, prezesem Ruchu

Spółka kontynuuje restrukturyzację w ramach której zwolniła połowę załogi. Teraz zakłada wzrosty wyników – mówi w rozmowie z Rz” Paweł Szymański, nowy prez...

Rozpoczął się rebranding TP na Orange

Roz­po­czął się re­bran­ding naj­więk­sze­go pol­skie­go ope­ra­to­ra. Do koń­ca mar­ca szyl­dy w sa­lo­nach sprze­da­ży zo­sta­ną wy­par­te przez lo­go Or...

Rozmowa z Dariuszem Leśniakiem, prezesem Presspubliki

W bran­ży me­dio­wej bę­dzie po­stę­po­wać kon­so­li­da­cja. Moż­li­we mo­gą się stać połączenia dziś trud­ne do wy­obra­że­nia – mó­wi Da­riusz Le­śniak,...

UKE liczy na przetargi

2 – 3 mld zł trafią do budżetu za częstotliwości LTE – szacuje Magdalena Gaj, prezes UKE

Internet i telefonia nakręcają przychody

Wartość rynku usług w sieciach kablowych wyniosła w 2011 roku 19,9 mld euro

Parafing - sposób kin na seniora

Niższa cena biletu czy promowanie wybranych seansów za pośrednictwem parafii, to sposoby operatorów na zachęcenie starszych osób do wizyty w kinie

Gigantom rosną wpływy z muzycznych plików

Fonograficzne giganty ratują się przed spadkami sprzedaży wpływów sprzedażą plików z muzyką i konsolidacją branży

Comarch skupia się na Europie i Ameryce Północnej

Ten rok mo­że być pierw­szym, w któ­rym sprze­daż eks­por­to­wa Co­mar­chu bę­dzie więk­sza niż kra­jo­wa

Małe stacje przejmują władzę

Niszowe kanały mogą w tym roku zgarnąć prawie jedną czwartą rynku reklamy telewizyjnej

Gadżety zmieniają rynek telewizyjny

De­ko­de­ry z twar­dy­mi dys­ka­mi i elek­tro­nicz­ne ga­dże­ty zmie­nia­ją ry­nek. W USA co­raz wię­cej cza­su spę­dza­ne­go przed te­le­wi­zo­rem to czas...

Reklama
Reklama

Rozmowa z Grzegorzem Hajdarowiczem

Wydawnictwo, do którego należy m.in. „Rzeczpospolita", ma w tym roku odnotować zysk, a za dwa lata trafić na giełdę

Internet w ofercie SIM-only także w Cyfrowym Polsacie

Cyfrowy Polsat wprowadził dziś do swojej oferty usługę dostępu do internetu HSPA+/LTE w wersji SIM-only, czyli dla osób, które już mają urządzenie łączące...

Jakie treści kupujemy w Internecie

Coraz częściej za dostęp do rozrywki czy informacji w Internecie trzeba płacić. Na jakie treści najczęściej jesteśmy skłonni wyłożyć pieniądze?

TVP ostro pod kreską

Wedle wstępnych nieoficjalnych danych telewizja publiczna zanotowała w ubiegłym roku ponad 95 mln zł straty

Bruksela kontra Google

Śledztwo dotyczące nowej polityki prywatności Google wykazało jej sprzeczność z unijnym prawem

Kanały tematyczne rosną i inwestuja wramówki

telewizja| Mimo kryzysu firmy produkujące dla telewizji mają coraz więcej zamówień ze stacji tematycznych

Spada tempo wzrostu reklamy w sieci

Z najnowszego podsumowania IAB Polska wynika, że w III kw. 2011 r. rynek reklamy w sieci wzrósł rok do roku o 22,1 proc. i sięgnął 453 mln zł. W tym nie bę...

TVP pokaże wszystkie mecze Euro 2012 w HD

Publiczny nadawca 1 czerwca uruchomi kanały TVP1 i TVP2 w wysokiej rozdzielczości, by móc w nich pokazywać rozgrywki mistrzostw Euro 2012 w HD

Telewizje nie wierzą w terminową cyfryzację

Najwięksi nadawcy obawiają się, że w Polsce nie uda się wyłączyć naziemnej telewizji analogowej w ustawowym terminie

Empik stawia na tani czytnik

Sieć księgarń rusza ze sprzedażą czytnika książek elektronicznych firmy TrekStor. Jego główną zaletą będzie niska cena 

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama