Dekodery coraz bardziej wszechstronne
Zanim w Polsce upowszechni się smart TV, do multimedialnych usług dodatkowych odbieranych na małym ekranie zachęcają operatorzy płatnej telewizji. Oferują...
Ludzie mediów i rozrywki wolą tablety
Zdaniem szefów firm z sektorów mediów i rozrywki dostęp do produkowanych przez nie treści będzie rósł najszybciej dzięki użytkownikom mobilnych urządzeń
Google znowu modny
W poniedziałek akcje na giełdzie Google'a osiągnęły rekordowo wysoką cenę. Inwestorzy na Wall Street znów zainteresowali się olbrzymem internetowym, po roz...
Zgoda na przejęcie EMI
Komisja Europejska zezwoliła grupie Universal przejąć za 1,2 mld funtów (1,5 mld euro) słynną wytwórnię nagrań EMI
Polacy wolą darmowe firmy z sieci
Oglądanie filmów w sieci – tak, ale nie za pieniądze. Polscy internauci są gotowi zaakceptować reklamy, byleby tylko nie płacić za treści