Reklama w Polsce gorzej niż w Europie

Dom mediowy ZenithOptimedia Group kolejny raz obniżył prognozy dla polskiego rynku reklamy w tym roku. Wypadniemy gorzej niż średnia europejska

Media ważne w demokracji

Nadawcy publiczni powinni być finansowani z pieniędzy publicznych, a wsparcie powinno być stabilne i niezależne od polityki

Padają operatorzy wirtualni

Sieci korzystające z cudzych masztów potrzebują albo wielkich pieniędzy, albo rynkowej niszy

Facebook otwiera biuro w Polsce

Warszawski oddział będzie zarządzać interesami Facebooka w Europie Środkowo-Wschodniej, przede wszystkim sprzedażą reklam i współpracą z miejscowymi progra...

Ringier Axel Springer rusza z nowym pismem

Dopiero co Point Group zapowiedział znikniecie z rynku „Bloomberg Businessweeka", a już w ten sam, mocno przerzedzony segment magazynów o tematyczne ekonom...

Rośnie popyt na urządzenia w 3D

Za siedem lat wpływy ze sprzedaży urządzeń do odbierania obrazów w trójwymiarze (kina domowe, telewizory, przenośne odtwarzacze, konsole do gier, komórki i...

Więcej klientów płatnej TV

Globalnie na koniec tego roku na świecie będzie 858,1 mln klientów płatnej telewizji. To o 5 proc. więcej niż rok wcześniej. Skurczy się rynek w USA, a naj...

Po ptaszyskach czas na świnie

Fiński producent gier Rovio Entertainment robi co może by udowodnić, że nie jest gwiazdą jednego przeboju. Dzisiaj do walki o rynek rusza gra Bad Piggies

Moda na cyfrowe magazyny w Polsce na razie przed nami

Na razie tam, bo w Polsce wydawcy luksusowych pism wciąż rzadko inwestują w ich tabletowe wersje. Lukę mogą chcieć wykorzystać nowi gracze stawiający tylko...

Klienci coraz chętniej wybierają usługi w pakietach

Sprzedaż usług telekomunikacyjnych w pakietach daje oszczędności abonentom i wyższe przychody operatorom – mówi Maciej Witucki, szef grupy TP

Dekodery coraz bardziej wszechstronne

Zanim w Polsce upowszechni się smart TV, do multimedialnych usług dodatkowych odbieranych na małym ekranie zachęcają operatorzy płatnej telewizji. Oferują...

Ludzie mediów i rozrywki wolą tablety

Zdaniem szefów firm z sektorów mediów i rozrywki dostęp do produkowanych przez nie treści będzie rósł najszybciej dzięki użytkownikom mobilnych urządzeń

Norton Cybercrime Report 2012: Polacy na celowniku hakerów

W ubiegłym roku ponad siedem milionów Polaków padło ofiarą cyberprzestępców. Słabym punktem są smartfony i sieci społecznościowe

Google znowu modny

W poniedziałek akcje na giełdzie Google'a osiągnęły rekordowo wysoką cenę. Inwestorzy na Wall Street znów zainteresowali się olbrzymem internetowym, po roz...

Bloomberg Businessweek znika z rynku

Cała redakcja dwutygodnika „Bloomberg Buisnessweek Polska” została zwolniona. Tytuł znika z rynku - wynika z informacji Presserwisu

Rząd chce zamieść problem z przetargiem sprzed trzech lat

Ważą się losy zapisu w nowym prawie telekomunikacyjnym, który może utrudnić działanie grupie Zygmunta Solorza-Żaka

Dane wyciekają ze smartfonów

Telefony stają się furtką dla cyberprzestępców. A my nie potrafimy chronić swoich urządzeń

Zgoda na przejęcie EMI

Komisja Europejska zezwoliła grupie Universal przejąć za 1,2 mld funtów (1,5 mld euro) słynną wytwórnię nagrań EMI

Polacy wolą darmowe firmy z sieci

Oglądanie filmów w sieci – tak, ale nie za pieniądze. Polscy internauci są gotowi zaakceptować reklamy, byleby tylko nie płacić za treści

Nowe unijne prawo ma pomóc międzynarodowym serwisom z muzyką

Opublikowany niedawno projekt jednej z dyrektyw ma ułatwić działalność takim firmom jak iTunes, Spotify czy Deezer. Specjaliści maja jednak wątpliwości czy...