Edward Miszczak po ćwierć wieku odchodzi z TVN

Edward Miszczak, członek zarządu i dyrektor programowy Grupy TVN, odchodzi ze stanowiska – informuje Presserwis.

Przełomowa zmiana w Facebooku. Sheryl Sandberg ustępuje

Javier Olivan rośnie w siłę u boku Marka Zuckerberga. Hiszpan przejmie obowiązki od Sheryl Sandberg, która przez 14 lat współtworzyła najpotężniejsze mediu...

Autoodnawialne subskrypcje cyfrowe „Rzeczpospolitej” urosły w I kwartale o 50%

Wydawca „Rzeczpospolitej” podsumował rozwój liczby subskrypcji cyfrowych w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku. Zwiększone zainteresowanie wiarygod...

Bruksela naciska Polskę w sprawie dyrektywy o prawach autorskich

Polska niedawno przegrała w unijnym trybunale w sprawie dyrektywy o prawach autorskich. Stąd Komisja Europejska domaga się teraz jej wdrożenia.

Rynek gier nie przestanie rosnąć. Wartość przebije dużą granicę

W 2022 r. po raz pierwszy wartość globalnego rynku gier przebije granicę 200 mld dol., a liczba graczy przekroczy trzy miliardy.

Autorzy „Rzeczpospolitej” wyróżnieni w konkursach

Maj okazał się przychylnym czasem dla dziennikarzy naszej gazety. Wyróżnienia przyznały im Towarowa Giełda Energii oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Krach transakcji czy próba zmiany ceny Twittera

Miliarder Elon Musk twierdzi, że transakcja zakupu przez niego Twittera za 44 mld dol. nie może zostać zrealizowana, dopóki będą wątpliwości w sprawie licz...

E-Kiosk: 3,2 mln zł przychodów i 1,2 mln zł EBITDA. Rentowność EBITDA ponad 37 proc.

W pierwszym kwartale 2022 roku firma e-Kiosk S.A. (kontrolowana przez Gremi Media), do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyf...

Spór o Radio Zet: Agora wygrywa z UOKiK w I instancji

Sąd zmienił decyzję prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakazującą Agorze przejęcia kontroli nad Radiem Zet. Urząd zapowiada: będzie apelacja.

"Rzeczpospolita" w czołówce i z awansem wśród najbardziej opiniotwórczych mediów

Radio RMF FM, dziennik „Rzeczpospolita” oraz portal Onet.pl – to według raportu Instytut Monitorowania Mediów najbardziej opiniotwórcze i najczęściej cytow...

Disney+ powalczy ceną o czas polskiego widza

19 zł miesięcznie – pod warunkiem uiszczenia opłaty za rok – to cena za dostęp do mającej ruszyć w czerwcu platformy Disney+ w tzw. ofercie powitalnej.

Canal+ nie na giełdę

Minął czas TVN i Liberty Global, aby sprzedać akcje satelitarnej platformy giełdowym inwestorom – twierdzi Vivendi.

Rosja przekierowuje ruch internetowy na okupowanej Ukrainie do swojej infrastruktury

Rosja przekierowała ruch internetowy w okupowanym ukraińskim obwodzie chersońskim przez rosyjską infrastrukturę komunikacyjną – poinformowała firma monitor...

Gazprom dopadł Google w rosyjskim sądzie

Moskiewski Sąd Arbitrażowy zajął majątek i konta Google LLC na kwotę 0,5 mld rubli (2,5 mln dol.). w procesie, jaki wytoczył amerykańskiemu gigantowi media...

WarnerBros. Discovery w Polsce samodzielnym bytem. Są zmiany w kierownictwie TVN

Po sfinalizowanej fuzji amerykańskich firm Discovery i Warner Media są pierwsze zmiany w polskiej części nowo powstałej grupy telewizyjnej. Należąca do nie...

Netflix w opałach. Klienci są już znudzeni?

Najpopularniejszy serwis internetowy z filmami i serialami po raz pierwszy zanotował spadek liczby użytkowników. To efekt zawieszenia usług w Rosji, ale i...

Pierwsze linie testują internet od Elona Muska na pokładach samolotów

Delta Air Lines przetestowały internet Starlink SpaceX dla samolotów – mówi dyrektor generalny przewoźnika, Ed Bastian, cytowany przez „Wall Street Journal”.

Kontrowersyjna kampania pod lupą urzędu antymonopolowego

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdza, czy kampania dotycząca powodów wzrostu kosztów produkcji prądu nie wprowadzała klientów w błąd.

Po wojnie platform rynek kin otworzy się na nowo

W I kwartale 2022 r. kina w Polsce mogły sprzedać 9,5 mln biletów, o połowę mniej niż w rekordowym 2019. Dalszy rozwój sytuacji zależy od efektu wojny plat...

Polskie studia walczą o graczy. VR zdobywa rynek

Rynek wirtualnej rzeczywistości rośnie rocznie w tempie dwucyfrowym. To szansa dla rodzimych producentów gier.