„Ród smoka” rekordową premierą HBO. Obejrzało go blisko 10 mln widzów

Pierwszy odcinek „Rodu smoka”, prequelu „Gry o tron”, obejrzało niemal 10 mln widzów. To dobra wiadomość dla HBO i właścicieli platformy.

Producenci gier z Polski jadą na podbój Kolonii

Na targi branżowe Gamescom wybiera się solidna grupa firm z Polski. Większość nie będzie miała własnego stanowiska, ale wysyła reprezentację.

Hamowanie gospodarki nie powinno mocno zaszkodzić grom

Popyt na cyfrową rozrywkę w wyniku spowolnienia gospodarczego znacząco nie spadnie, ale gracze będą jeszcze bardziej wybredni.

Tak grupa Zygmunta Solorza radzi sobie ze wzrostem kosztów

O prawie 30 proc. więcej ze sprzedaży smartfonów, wyższe niż rynek wpływy z reklam. Tak grupa Zygmunta Solorza radzi sobie ze wzrostem kosztów.

E-Kiosk: Zysk netto 43 proc. w górę

W drugim kwartale 2022 roku firma e-Kiosk, do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i ebookami przy przychodach na pozio...

Serwisy streamingowe będą droższe. Kolejne platformy podnoszą ceny

Inwestorzy finansujący niedochodowe biznesy są w recesji mniej cierpliwi. Pod ich presją kolejne platformy z filmami podnoszą ceny, tłumacząc się inflacją.

Iran zakazuje kobietom występowania w reklamach. Powodem nagranie z lodem

Islamska Republika Iranu zakazała kobietom występowania w reklamach. Ministerstwo kultury oparło zakaz na prawie czystości.

Microsoft, Sony i Nintendo notują spadki. Skończył się boom na gry wideo

Microsoft, Sony i Nintendo odnotowały spadek kwartalnej sprzedaży. Gracz nie spędza już tyle czasu przed ekranem, co w czasie lockdownu. Także inflacja tłu...

HBO Max zniknie. Co abonenci dostaną zamiast?

40 mln abonentów w trzy lata – to plan dla nowej platformy streamingowej właściciela HBO Max i Discovery+, a w Polsce TVN i Playera.

Pracownicy „Vogue” szykują strajk. Najważniejsze wydanie w roku zagrożone

Wrześniowe wydanie magazynu „Vogue”, najbardziej dochodowe, bo jest w nim bardzo dużo reklam, jest zagrożone. Pracownicy „Vogue” szykują się do strajku. Ch...

Reklama
Reklama

Internet już nie tylko do zakupu produktów

Pandemia spowodowała ogromny wzrost zainteresowania usługami online, a w tym roku popyt nadal rośnie mimo spodziewanego kryzysu w gospodarce.

Cezary Szymanek zastępcą redaktora naczelnego dziennika „Rzeczpospolita”

To dodatkowa funkcja obok redaktora naczelnego RP.pl, którym jest od 2016 r. - Postanowiliśmy sformalizować związek internetu i papieru. A przede wszystkim...

Twitter wydał w 3 miesiące 33 mln dol. na transakcję z Elonem Muskiem

Twitter wydał - między kwietniem a czerwcem 2022 roku - 33 miliony dolarów na przygotowanie umowy z Elonem Muskiem – poinformowano w oficjalnym raporcie. P...

Disney+ wskoczył na streamingowe podium, Netflix się nie poddaje

Platforma Disneya mocno uderzyła w konkurencję w Polsce wydatkami na reklamę – wskazują najnowsze badania. Zdaniem analityków obawiać może się jej nawet na...

Pozew Twittera przeciwko Muskowi na szybkiej ścieżce. Będzie już w październiku

Twitter może przyspieszyć proces sądowy przeciwko miliarderowi Elonowi Muskowi w związku z jego wycofaniem się z transakcji zakupu platformy mediów społecz...

Prywatne telewizje szykują zbiorowy pozew przeciwko Skarbowi Państwa

TVN, Telewizja Polsat, Telewizja Puls i Grupa Kino Polska pracują nad pozwem o odszkodowania od Skarbu Państwa. Wszystko wskazuje na to, że miałby to być p...

Firmy wydały mniej na reklamę w telewizji. Największy spadek w tym roku

W czerwcu stacje telewizyjne w Polsce sprzedały czas antenowy warty według cenników o 16 proc. mniej niż rok temu – wynika z danych Nielsena. To największy...

Kolejny system IT ma być batem na białe plamy

Nie brakuje problemów z precyzją informacji o sieci internetu w Polsce, choć jest już system IT, który je zbiera. Powstanie kolejny. Po co?

„Rzeczpospolita” najczęściej cytowanym tytułem prasowym w czerwcu

W czerwcu „Rzeczpospolita” znów była najczęściej cytowanym tytułem prasowym i zajęła drugie miejsce wśród wszystkich mediów (prasowych, internetowych, radi...

Łukasz Piela dalej prezesem zarządu E-Kiosk S.A.

Rada Nadzorcza e-Kiosk S.A. powołała na kolejną kadencję prezesa zarządu Łukasza Pielę oraz Magdalenę Dulińską, wiceprezes zarządu.

Reklama
Reklama