Reklama
Rozwiń
Reklama

Netflix znów rośnie jak w pandemii. Rosną też ceny, a abonenci płacą mniej

Streamingowa platforma w trzy miesiące zyskała prawie 9 mln abonentów. Choć ciągle słychać, że podnosi ceny, to jej przeciętny abonent płaci mniej. To koszt walki ze spółdzielniami kont i rozwoju biznesu reklamowego.

Publikacja: 20.10.2023 03:00

Netflix znów rośnie jak w pandemii. Rosną też ceny, a abonenci płacą mniej

Foto: Adobe Stock

W trzecim kwartale br. baza abonentów Netfliksa urosła w tempie, którego nie widziano od pandemii. Najszybciej powiększała się poza Stanami Zjednoczonymi, gdzie – np. w Polsce – serwis umożliwia wykupienie dostępu w niskiej cenie w ramach walki z współdzieleniem kont. W innych krajach co trzeci nowy abonent platformy kupuje dostęp z reklamami.

Europejczycy płacą więcej

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama