Serwisy Gremi Media po raz kolejny z rekordowym wzrostem liczby użytkowników

Grupa Gremi Media odnotowała rekordowe wzrosty wyników online, osiągając najwyższy wynik w swojej dotychczasowej działalności. Według najnowszego raportu Mediapanel w październiku bieżącego roku liczba realnych użytkowników (RU) osiągnęła liczbę ponad 7,3 miliona, co stanowi aż +87% wzrostu w porównaniu do października ubiegłego roku. Jest to niewątpliwie efekt konsekwentnie realizowanej strategii cyfryzacji wydawnictwa.

Publikacja: 03.11.2023 17:08

Serwisy Gremi Media po raz kolejny z rekordowym wzrostem liczby użytkowników

Foto: Gremi Media SA

Liczba realnych użytkowników serwisów Grupy dynamicznie wzrosła o +87% w porównaniu z poprzednim rokiem, przekraczając 7,3 miliona w październiku 2023 roku w porównaniu do 3,9 miliona w październiku 2022 roku. Wzrost jest przede wszystkim zauważalny na platformie mobilnej, której dynamika w tym okresie wynosi +113% (3,5 mln).

W październiku 2023 roku serwisy Gremi Media odnotowały blisko 36,2 miliona odsłon, co stanowi wzrost o +74% w porównaniu do 20,8 miliona odsłon z października 2022 roku.

- Nasza popularność w Internecie najlepiej świadczy o sile marki, która w tak trudnym wyborczym okresie jest wiarygodnym i rzetelnym źródłem informacji - komentuje Maciej Maciejowski, prezes zarządu Gremi Media SA.

Foto: rp.pl

Analizując wyniki Grupy, nie sposób nie zauważyć osiągnięć domeny rp.pl, która w październiku 2023 roku odwiedziło aż 7,1 milionów użytkowników. To stanowi imponujący wzrost na poziomie +88% w porównaniu do roku ubiegłego. W kategorii tematycznej „Biznes, finanse, prawo” Grupa Gremi Media wciąż umacnia swoją pozycję i z wynikiem 6,7 mln RU, zajmuje szóstą pozycję uzyskując awans o 3 miejsca w stosunku do października 2022 oraz o 2 miejsca w stosunku do ubiegłego miesiąca, września 2023. To jasno potwierdza pozycję Grupy jako istotnego gracza na rynku informacyjnym w obszarze biznesu, finansów i prawa.

Czytaj więcej

Pluralis B.V. z kontrolnym pakietem wydawcy "Rzeczpospolitej"

Dodatkowo Gremi Media odnotowała znaczący wzrost w kategorii tematycznej „Informacje i publicystyka". Dzięki systematycznemu wzrostowi, Grupa awansowała na przestrzeni ostatniego roku o 8 pozycji i w październiku 2023 roku znajduje się w pierwszej dwudziestce, osiągając 2,4 miliona RU. Jest to wynik wyższy o ponad 900 tys. RU w porównaniu do października 2022 roku.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, miesięcznik „Historia Uważam Rze”, a także serwisy internetowe, tj. rp.pl, parkiet.com, historia.uwazamrze.pl oraz serwisy branżowe, m.in.: kobieta.rp.pl, regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, sukces.rp.pl, pieniądze.rp.pl czy edukacja.rp.pl. Ponadto posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

Liczba realnych użytkowników serwisów Grupy dynamicznie wzrosła o +87% w porównaniu z poprzednim rokiem, przekraczając 7,3 miliona w październiku 2023 roku w porównaniu do 3,9 miliona w październiku 2022 roku. Wzrost jest przede wszystkim zauważalny na platformie mobilnej, której dynamika w tym okresie wynosi +113% (3,5 mln).

W październiku 2023 roku serwisy Gremi Media odnotowały blisko 36,2 miliona odsłon, co stanowi wzrost o +74% w porównaniu do 20,8 miliona odsłon z października 2022 roku.

Pozostało 80% artykułu
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie