Zmiana u sterów UPC Polska

1 stycznia Simon Boyd, kierujący od 11 lat największą siecią telewizji kablowej UPC Polska odejdzie z firmy. Kablówka będzie miała nowego szefa. Nie zdradz...

Polska - w 2014 roku kupimy więcej smartfonów

Polacy wciąż wolą korzystać z laptopów niż z mniejszych urządzeń mobilnych, ale przyszły rok ma być już rokiem dominacji smartfonów - przewiduje najnowszy...

Firmy wciąż uczą się korzystać z Internetu

Spółki potrzebują nowych argumentów, by korzystać z sieci.

Gemius: 8 proc. wejść do sieci z urządzeń mobilnych w Polsce

Tak wynika z danych Gemiusa. Rok wcześniej było to 4 proc.

NetTrack: mam prawie 19 mln internautów w Polsce

Między sierpniem i październikiem z sieci korzystało 62,7 proc. Polaków – wynika z badania NetTrack. To rekordowo dużo

Przedsiębiorcy kupują domeny .eu

Spółki z Europy niechętnie identyfikują się w internecie z Unią Europejską. Popularność domen .eu spada. Ale nie w naszym kraju.

Polskie firmy nie dbają o bezpieczeństwo IT

Polskie przedsiębiorstwa wydają na ochronę systemów IT znacznie mniej niż spółki na Zachodzie.

Dobre prognozy dla globalnego rynku reklam

To będzie dobry rok na globalnym rynku reklamowym – wynika z prognoz kilku dużych firm z branży. Poprawa koniunktury na rynku ma wynikać nie tylko z wydarz...

Wyniki Megapanelu we wrześniu

Połączone wyniki Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska uplasowało je we wrześniu na czwartym miejscu w rankingu największych grup internetowych w kraju...

Agencja znika

Jeden prezydencki podpis i znana agencja prasowa przestała istnieć. Na jej miejsce ma powstać nowa - całkowicie podporządkowana Kremlowi.

Reklama
Reklama

Polska reklama wraca do wzrostów

W tym roku wydatki reklamowe firm skurczą się jeszcze o 5,6 proc., ale w przyszłym według sieci domów mediowych ZenithOptimedia mają już szansę lekko wzros...

Ubezpieczenia najbardziej dbają o wizerunek

Polacy za najbardziej dbającą swój wizerunek uważają branżę ubezpieczeniową, sektor mediowo-rozrywkowy i telekomunikacyjny – wynika z badań.

Internet zmienia agencje prasowe

Musimy być szybsi i bardziej multimedialni – mówi Peter Kropsch, szef Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Prasowych.

Branża PR przyznała nagrody Złotych Spinaczy

Jurorzy konkursu na najlepsze kampanie public relations przyznało 28 nagród w poszczególnych kategoriach

Monika Bednarek przestaje prezesować Eurozetowi

Wieloletnia prezes i dyrektor generalna radiowej grupy, do której należy Radio Zet, przechodzi do rady nadzorczej Eurozetu. Nowym prezesem został Andrzej M...

Producenci smartfonów kreują modę na e-zegarki

Producenci smartfonów kreują modę na smartwatche. Na razie biznes nie jest opłacalny.

Rynek tabletów rośnie coraz wolniej

Za trzy lata ich globalna sprzedaż jeszcze będzie rosła, ale tylko w jednocyfrowym tempie.

Emitel wygrał obsługę cyfrowych kanałów Polskiego Radia

Emitel pokonał konkurencyjne Polskie Sieci Nadawcze i Bcast i przez trzy lata od Nowego Roku będzie dosyłał sygnał cyfrowych kanałów naziemnych Polskiego R...

Atmedia,Polsat Media, Kino POlksa TV, kanały tematyczne, telewizja, media

Od stycznia 2014 roku reklamy w stacjach Kino Polska, Kino Polska Muzyka oraz FilmBox będzie sprzedawać biuro reklamy Polsat Media.

UKE zaczyna rozprawę w sprawie zmiany stacji na pierwszym multipleksie

Urząd Komunikacji Elektronicznej organizuje nadawcom spotkanie, na którym zadecydują czy nowe stacje na multipleksie pierwszym pojawią się przed kwietniem...

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama