Nowe kina tylko siłą rozpędu

Prezesi dwóch największych sieci multipleksów nad Wisłą zapowiadają, że mogą zamknąć nierentowne obiekty. Choć widzów przed dużym ekranem przybywa, nagroma...

Polskie studia gier jadą do San Francisco z dużymi nadziejami

Targi GDC są uważane za papierek lakmusowy światowej branży gier. Udział w ich tegorocznej edycji bierze szerokie grono firm znad Wisły.

Nawet 20 proc. sieci za pieniądze UE powstało dla nikogo

Od 5 do 20 proc. sieci internetu budowanych za unijne pieniądze mogło powstać w miejscach, gdzie nikt nie mieszka – podają inwestujące w nie telekomy. Twie...

Polski producent gier odzyskał dostęp do pieniędzy w upadłym amerykańskim banku

Producent gier uzyskał dostęp do swoich pieniędzy w upadłym amerykańskim banku. Przelał już niemal całość środków na konta innych instytucji finansowych.

Wyniki i prognozy Agory: czas na 7 lat tłustych

O 2-4 proc. urosnąć mają w tym roku wydatki na reklamę w Polsce, ale frekwencja w kinach będzie nadal niższa o 20 proc. niż w rekordowym 2019 r. – spodziew...

Wyniki i prognozy Agory: kina będą odbudowywać się dłużej

O 2-4 proc. urosnąć mają w tym roku wydatki na reklamę w Polsce, a frekwencja w kinach będzie niższa o 20 proc. niż w rekordowym 2019 r. – spodziewa się wł...

UOKiK odsyła stowarzyszenia kin do resortu kultury

Urząd antymonopolowy uważa, że nie może zajmować się praktykami organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi. Kina są w patowej sytuacji.

Wirtualna Polska Holding w rok urosła o jedną czwartą

W 2022 roku roczne przychody właściciela portalu wp.pl przekroczyły 1 mld zł. To na razie szacunki zarządu. Publikacja finalnego sprawozdania za 2022 r. op...

Obajtek, tak jak poczta, wycofa "NIE" z punktów Orlenu. W tle spór o papieża

Tygodnik "NIE" ma problemy przez kontrowersyjną okładkę ostatniego numeru.

Polacy nie chcą dominacji TVP na pilocie, wolą inne kanały. Wyniki badania

Trzy kanały prywatnych nadawców i dwa kanały telewizji publicznej wybraliby widzowie programując swój pilot do telewizora. To inaczej niż chciałby rząd w s...

Reklama
Reklama

W Sejmie protesty przeciwko „lex pilot” i przepisom o inwigilacji

Manifestacja pod Sejmem i wystąpienia ponad 200 osób – tak przebiega publiczne wysłuchanie w sprawie proponowanych przez rząd przepisów dla rynków telewizj...

Publicis Groupe: rynek reklamy w Polsce urośnie w 2023 r. o 2,4 proc.

Wolniejszy o połowę niż w 2022 roku, ale wzrost wydatków na reklamę w Polsce w bieżącym roku przewiduje Publicis Groupe w najnowszym raporcie.

Czy za walką z TikTokiem pójdą ograniczenia dla innych platform

Chińska aplikacja znalazła się na celowniku zachodnich rządów, ale eksperci uważają, że podobnym wyzwaniem dla wielu państw stają się tzw. BigTechy.

Rada Reklamy mówi „stop” greenwashingowi

Rada Reklamy chce walczyć z greenwashingiem. Pomóc w tym mają nowe zapisy Kodeksu Etyki Reklamy, które weszły w życie z początkiem marca.

Polacy i konsumpcja usług telekomunikacyjnych. Są nowe dane

Prawie 90 proc. Polaków ma smartfon, ale z dostępu do internetu korzysta niecałe 80 proc. 42 proc. używa platform streamingowych, ale nie chcemy zbytnio re...

Wydatki na reklamę w 2023 r. GroupM: w Polsce wzrost, ale nieznaczny

Wydatki na reklamę w Polsce urosną w 2023 r., ale nieznacznie i wolniej niż cały rynek reklamy w Europie Środkowowschodniej (ang. CEE) – wynika z szacunków...

Setki gazet rezygnują z komiksu „Dilbert” po rasistowskiej tyradzie jego twórcy

Gazety w USA pozbywają się komiksu „Dilbert” po tym, jak twórca satyrycznej kreskówki rozpoczął rasistowską tyradę, nazywając czarnych Amerykanów „grupą ni...

"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym w styczniu

"Rzeczpospolita" wciąż na pierwszym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych mediów prasowych. Informacje dziennika inne redakcje w kraju wzmiankowały pon...

Agora przejęła kontrolę nad Radiem Zet

51 proc. udziałów Eurozetu ma wydawca „Gazety Wyborczej” po szybkiej poniedziałkowej transakcji. To jego reakcja na – również dzisiejszą - decyzję sądu ape...

Netflix i inni wygrywają z telewizją. Na razie nie w Polsce

Serwisy streamingowe w tym roku po raz pierwszy zajmą Amerykanom więcej czasu niż tradycyjna telewizja – prognozują eksperci. Są dane na temat Polski.

Reklama
Reklama