Reklama

Szefowa badania Mediapanel z Gemiusa: będziemy walczyć o co najmniej 20 lat

O tym co decyzja Google oznacza dla Gemiusa. Czy firma jest gotowa do zmiany w metodologii badań polskiego internetu. Jak chce to robić i na co czeka - mówi Aleksandra Załęska, szefowa Mediapanelu.

Publikacja: 29.06.2024 10:06

Aleksandra Załęska, Gemius

Aleksandra Załęska, Gemius

Foto: materiały prasowe

Z jakich metod pomiaru widowni w internecie korzystamy dziś w Polsce?

Aleksandra Załęska, Gemius: Badanie Mediapanel obchodzi w tym roku 20-lecie. Oznacza to, że od dwóch dekad niemal cała branża korzysta z naszych danych. Korzysta, ponieważ jest to standard rynkowy, a media są mierzone według jednej metody i jasnej metodologii. Rzecz jasna jest ona złożona, jednak działamy transparentnie, odpowiadamy na każde pytanie klientów, nie mamy przed nimi żadnych tajemnic.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” udostępnia artykuły w wersji audio. Nowa funkcja w serwisie rp.pl
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
Media lokalne są nie do przecenienia
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama