Szefowa badania Mediapanel z Gemiusa: będziemy walczyć o co najmniej 20 lat

O tym co decyzja Google oznacza dla Gemiusa. Czy firma jest gotowa do zmiany w metodologii badań polskiego internetu. Jak chce to robić i na co czeka - mówi Aleksandra Załęska, szefowa Mediapanelu.

Publikacja: 29.06.2024 10:06

Aleksandra Załęska, Gemius

Aleksandra Załęska, Gemius

Foto: materiały prasowe

Z jakich metod pomiaru widowni w internecie korzystamy dziś w Polsce?

Aleksandra Załęska, Gemius: Badanie Mediapanel obchodzi w tym roku 20-lecie. Oznacza to, że od dwóch dekad niemal cała branża korzysta z naszych danych. Korzysta, ponieważ jest to standard rynkowy, a media są mierzone według jednej metody i jasnej metodologii. Rzecz jasna jest ona złożona, jednak działamy transparentnie, odpowiadamy na każde pytanie klientów, nie mamy przed nimi żadnych tajemnic.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Media
„Rzeczpospolita” w finale prestiżowego konkursu INMA Global Media Awards 2025
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Media
UOKiK ukarał znanych celebrytów. Chodzi o kryptoreklamy
Media
Pracownicy „Washington Post” otwarcie buntują się przeciwko Jeffowi Bezosowi
Media
Właściciel TVN podsumował 2024 rok. Stawia na streaming i globalną telewizję
Media
Donald Trump walczy z "The Wall Street Journal". Poszło o cła i motoryzację
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”