Reklama
Rozwiń
Reklama

Kino Polska TV szykuje zmiany w ofercie

Inwestycje w programy dla kanałów telewizyjnych, a za dwa miesiące nowy plan rozwoju w internecie mają pomóc telewizyjnej grupie poprawiać wyniki.

Publikacja: 28.05.2024 04:30

Kino Polska TV szykuje zmiany w ofercie

Foto: AdobeStock

I kwartał przyniósł Kinu Polska TV poprawę zyskowności. Zarząd spółki cieszy wygrana Telewizji Polsat z Urzędem Komunikacji Elektronicznej ws. zgody na późniejszą zmianę standardu nadawania cyfrowej telewizji naziemnej na DVB-T2/HEVC. Napisaliśmy o tym jako pierwsi. – Z zadowoleniem zaobserwowaliśmy tę informację. Jako grupa analizujemy sytuację i sprawdzamy, jaki wpływ miało to (decyzja UKE – red.) na wyniki kanału Stopklatka – mówi Katarzyna Woźnicka z zarządu Kina Polska TV.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama