Zmiany w zarządzie e-Kiosk SA

Prezesem spółki e-Kiosk SA został Wojciech Pawłowski, doświadczony menedżer, związany dotąd z branżą telekomunikacyjną. Do zarządu w roli Wiceprezesa i Chief Growth Officera dołącza także Wojciech Szymczyk.

Publikacja: 29.05.2024 16:51

Wojciech Pawłowski, Wojciech Szymczyk

Wojciech Pawłowski, Wojciech Szymczyk

Foto: materiały prasowe

Gremi Media S.A., większościowy akcjonariusz spółki e-Kiosk odwołał z funkcji Prezesa Zarządu Łukasza Pielę, powołując jednocześnie na to stanowisko Wojciecha Pawłowskiego. Jednocześnie Gremi Media S.A. powierzyła funkcję Wiceprezesa Zarządu Wojciechowi Szymczykowi. Zarząd w nowym składzie zacznie swą pracę w dniu 3 czerwca 2024 r.

Wojciech Pawłowski od początku kariery związany był z branżą telekomunikacji i płatnej telewizji. W Polkomtelu, Netii i Cyfrowym Polsacie pełnił managerskie funkcje w obsłudze klienta, finansach, business intelligence, marketingu i sprzedaży.

- Jestem zaszczycony i cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu e-Kiosk SA. Przed nami wiele ekscytujących wyzwań związanych z dostarczaniem unikalnych doświadczeń dla konsumentów treści z zakresu informacji, publicystyki i literatury. To dla mnie nie tylko zawodowe wyzwanie, ale także misja – szczególnie ważna w czasie szerzącej się dezinformacji i potęgowanych emocji – mówi Wojciech Pawłowski.

- Wierzę, że rosnąca rzesza odbiorców sprawdzonej informacji, czytelników książek, zasoby treści, którymi dysponujemy oraz możliwości, jakie dają współczesne rozwiązania IT i AI pozwolą sprawnie dostarczyć wymierną wartość klientom i inwestorom spółki – dodaje nowy prezes eKiosku.

Czytaj więcej

Gremi Media jedynym polskim wydawcą piątej edycji programu Subscriptions Academy

Pawłowski od 2016 r. odpowiadał za marketing bezpośredni, zarządzanie wartością klienta, procesy dosprzedaży, retencji i antychurn. Od 2021 r. odpowiadał kompleksowo za budowę wartości bazy klientów, budżetowanie, raportowanie i analitykę obszaru klientów masowych, portale e-commerce oraz performance marketing w Grupie Polsat Plus w zakresie marek Plus, Plush, Polsatbox i Netia. Zarządza zespołami i projektami, prowadząc do osiągania ambitnych celów biznesowych i wdrażania innowacyjnych rozwiązań.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Politechniki Warszawskiej.

Wiceprezesem e-Kiosk SA, obok zasiadającej w Zarządzie Wiceprezeski Magdaleny Dulińskiej, został Wojciech Szymczyk. Jako Chief Growth Officer przejmie odpowiedzialność za rozwój ekiosk.pl, nexto.pl oraz innych produktów ecommerce. Jego głównym zadaniem będzie opracowanie i wdrożenie długoterminowej strategii wzrostu.

- Obejmując stanowisko w zarządzie e-Kiosk.pl, podkreślam znaczenie pracy zespołowej w naszej organizacji. Naszym celem jest umocnienie pozycji e-Kiosku i Nexto poprzez opracowywanie nowatorskich strategii monetyzacji serwisów i usług. To branża, która rośnie dwucyfrowo i dostrzegam ogromny potencjał marek należących do e-Kiosk. - deklaruje nowy Wiceprezes spółki e-Kiosk.

W ciągu dwudziestu lat kariery zawodowej Wojciech Szymczyk zdobywał doświadczenie w branżach FMCG, telekomunikacyjnej oraz kulturze i rozrywce zarządzając obszarami digitalu i e-commerce takich marek jak Marlboro (Philip Morris), Heyah (T-mobile), Netia (Polsat) i Multikino (VUE International). Przez ostatnie 3 lata pracował w roli Chief Growth Officera w Audiotece odpowiadając za obszary marketingu, e-commerce, produktu oraz business intelligence.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Szkoły Filmowej w Łodzi.

Gremi Media S.A., większościowy akcjonariusz spółki e-Kiosk odwołał z funkcji Prezesa Zarządu Łukasza Pielę, powołując jednocześnie na to stanowisko Wojciecha Pawłowskiego. Jednocześnie Gremi Media S.A. powierzyła funkcję Wiceprezesa Zarządu Wojciechowi Szymczykowi. Zarząd w nowym składzie zacznie swą pracę w dniu 3 czerwca 2024 r.

Wojciech Pawłowski od początku kariery związany był z branżą telekomunikacji i płatnej telewizji. W Polkomtelu, Netii i Cyfrowym Polsacie pełnił managerskie funkcje w obsłudze klienta, finansach, business intelligence, marketingu i sprzedaży.

Pozostało 82% artykułu
Media
Max zastąpił HBO Max. Opinie o nowej platformie streamingowej
Media
Platforma Max ma w rok przejąć subskrybentów Playera. Konto dla jednego domu
Media
Czy "Financial Times" wspiera Rosję? Kijów oskarża gazetę o szerzenie dezinformacji i paniki
Media
Do Polski wchodzą oferty platform streamingowych z reklamami. Teraz Max
Materiał Promocyjny
Jaki jest proces tworzenia banku cyfrowego i jakie czynniki są kluczowe dla jego sukcesu?
Media
Nadchodzi następca HBO Max. Co czeka widzów?
Media
Rosja stawia na dezinformację. Jak próbuje manipulować polską opinią publiczną?