Reklama
Rozwiń

Zmiany w zarządzie e-Kiosk SA

Prezesem spółki e-Kiosk SA został Wojciech Pawłowski, doświadczony menedżer, związany dotąd z branżą telekomunikacyjną. Do zarządu w roli Wiceprezesa i Chief Growth Officera dołącza także Wojciech Szymczyk.

Publikacja: 29.05.2024 16:51

Wojciech Pawłowski, Wojciech Szymczyk

Wojciech Pawłowski, Wojciech Szymczyk

Foto: materiały prasowe

Gremi Media S.A., większościowy akcjonariusz spółki e-Kiosk odwołał z funkcji Prezesa Zarządu Łukasza Pielę, powołując jednocześnie na to stanowisko Wojciecha Pawłowskiego. Jednocześnie Gremi Media S.A. powierzyła funkcję Wiceprezesa Zarządu Wojciechowi Szymczykowi. Zarząd w nowym składzie zacznie swą pracę w dniu 3 czerwca 2024 r.

Wojciech Pawłowski od początku kariery związany był z branżą telekomunikacji i płatnej telewizji. W Polkomtelu, Netii i Cyfrowym Polsacie pełnił managerskie funkcje w obsłudze klienta, finansach, business intelligence, marketingu i sprzedaży.

- Jestem zaszczycony i cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu e-Kiosk SA. Przed nami wiele ekscytujących wyzwań związanych z dostarczaniem unikalnych doświadczeń dla konsumentów treści z zakresu informacji, publicystyki i literatury. To dla mnie nie tylko zawodowe wyzwanie, ale także misja – szczególnie ważna w czasie szerzącej się dezinformacji i potęgowanych emocji – mówi Wojciech Pawłowski.

- Wierzę, że rosnąca rzesza odbiorców sprawdzonej informacji, czytelników książek, zasoby treści, którymi dysponujemy oraz możliwości, jakie dają współczesne rozwiązania IT i AI pozwolą sprawnie dostarczyć wymierną wartość klientom i inwestorom spółki – dodaje nowy prezes eKiosku.

Czytaj więcej

Gremi Media jedynym polskim wydawcą piątej edycji programu Subscriptions Academy

Pawłowski od 2016 r. odpowiadał za marketing bezpośredni, zarządzanie wartością klienta, procesy dosprzedaży, retencji i antychurn. Od 2021 r. odpowiadał kompleksowo za budowę wartości bazy klientów, budżetowanie, raportowanie i analitykę obszaru klientów masowych, portale e-commerce oraz performance marketing w Grupie Polsat Plus w zakresie marek Plus, Plush, Polsatbox i Netia. Zarządza zespołami i projektami, prowadząc do osiągania ambitnych celów biznesowych i wdrażania innowacyjnych rozwiązań.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Politechniki Warszawskiej.

Wiceprezesem e-Kiosk SA, obok zasiadającej w Zarządzie Wiceprezeski Magdaleny Dulińskiej, został Wojciech Szymczyk. Jako Chief Growth Officer przejmie odpowiedzialność za rozwój ekiosk.pl, nexto.pl oraz innych produktów ecommerce. Jego głównym zadaniem będzie opracowanie i wdrożenie długoterminowej strategii wzrostu.

- Obejmując stanowisko w zarządzie e-Kiosk.pl, podkreślam znaczenie pracy zespołowej w naszej organizacji. Naszym celem jest umocnienie pozycji e-Kiosku i Nexto poprzez opracowywanie nowatorskich strategii monetyzacji serwisów i usług. To branża, która rośnie dwucyfrowo i dostrzegam ogromny potencjał marek należących do e-Kiosk. - deklaruje nowy Wiceprezes spółki e-Kiosk.

W ciągu dwudziestu lat kariery zawodowej Wojciech Szymczyk zdobywał doświadczenie w branżach FMCG, telekomunikacyjnej oraz kulturze i rozrywce zarządzając obszarami digitalu i e-commerce takich marek jak Marlboro (Philip Morris), Heyah (T-mobile), Netia (Polsat) i Multikino (VUE International). Przez ostatnie 3 lata pracował w roli Chief Growth Officera w Audiotece odpowiadając za obszary marketingu, e-commerce, produktu oraz business intelligence.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Szkoły Filmowej w Łodzi.

Gremi Media S.A., większościowy akcjonariusz spółki e-Kiosk odwołał z funkcji Prezesa Zarządu Łukasza Pielę, powołując jednocześnie na to stanowisko Wojciecha Pawłowskiego. Jednocześnie Gremi Media S.A. powierzyła funkcję Wiceprezesa Zarządu Wojciechowi Szymczykowi. Zarząd w nowym składzie zacznie swą pracę w dniu 3 czerwca 2024 r.

Wojciech Pawłowski od początku kariery związany był z branżą telekomunikacji i płatnej telewizji. W Polkomtelu, Netii i Cyfrowym Polsacie pełnił managerskie funkcje w obsłudze klienta, finansach, business intelligence, marketingu i sprzedaży.

Pozostało jeszcze 82% artykułu
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji