Gremi Media jedynym polskim wydawcą piątej edycji programu Subscriptions Academy

Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.

Publikacja: 26.03.2024 14:50

Gremi Media jedynym polskim wydawcą piątej edycji programu Subscriptions Academy

Foto: Gremi Media SA

Arkadiusz Walus, Retention and Subscription Manager z Gremi Media, podkreśla: To dla nas kolejny istotny krok w rozwijaniu naszej działalności subskrypcyjnej. Jesteśmy przekonani, że udział w programie pozwoli nam na poznanie różnych perspektyw i zdobycie nowych doświadczeń w budowaniu przychodu opartego na modelach subskrypcyjnych. Wiedza, którą zdobędziemy podczas programu, pozwoli nam jeszcze bardziej zaangażować naszych czytelników oraz zoptymalizować strategie subskrypcyjne.

Gremi Media jest jedynym polskim wydawcą przyjętym do piątej edycji programu obok uczestników z Chorwacji, Grecji, Izraela, Włoch i Hiszpanii.

Czytaj więcej

Gremi Media jedynym polskim wydawcą w programie Table Stakes Europe

Program zakłada wsparcie dedykowanych konsultantów z FT Strategies i ekspertów z Googleʼa, aby eksplorować kluczowe obszary możliwości, opracowywać długoterminowe strategie dla swoich biznesów subskrypcyjnych, testować nowe pomysły metodologią „testuj i ucz się” oraz stworzyć konkretny plan działania w celu osiągnięcia celów biznesowych.

W miarę dynamicznego rozwoju sztucznej inteligencji program poświęci również całodniowe warsztaty na zgłębienie tej technologii. Warsztaty mają na celu eksponowanie wydawcom komercyjnych możliwości, jakie ta technologia stwarza, jednocześnie identyfikując praktyczne zastosowania związane z subskrypcjami, które mogłyby być wdrożone w ich biznesie.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, a także serwisy internetowe (z których korzysta ponad 6 mln realnych użytkowników, Gemius Mediapanel, luty 2024), takie jak rp.pl, parkiet.com, historia.uwazamrze.pl, oraz serwisy branżowe, m.in. regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, pieniadze.rp.pl, logistyka.rp.pl, kobieta.rp.pl czy klimat.rp.pl. Ponadto Gremi Media posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

Arkadiusz Walus, Retention and Subscription Manager z Gremi Media, podkreśla: To dla nas kolejny istotny krok w rozwijaniu naszej działalności subskrypcyjnej. Jesteśmy przekonani, że udział w programie pozwoli nam na poznanie różnych perspektyw i zdobycie nowych doświadczeń w budowaniu przychodu opartego na modelach subskrypcyjnych. Wiedza, którą zdobędziemy podczas programu, pozwoli nam jeszcze bardziej zaangażować naszych czytelników oraz zoptymalizować strategie subskrypcyjne.

Gremi Media jest jedynym polskim wydawcą przyjętym do piątej edycji programu obok uczestników z Chorwacji, Grecji, Izraela, Włoch i Hiszpanii.

Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Media
Nie żyje Tomasz Świderek. Przez lata pisał w „Rz” o telekomunikacji
Media
Masowy protest dziennikarzy w Grecji. „Nie stać nas na utrzymanie rodzin”
Media
Nie żyje założyciel Money.pl Arkadiusz Osiak
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Media
Meta oskarżona o cenzurę. Zablokowała linki do gazety i felieton niezależnego dziennikarza