Gremi Media jedynym polskim wydawcą w programie Table Stakes Europe

Gremi Media weźmie udział w piątej edycji renomowanego programu Table Stakes Europe, organizowanego przez World Association of News Publishers (WAN-IFRA). To jedyny polski wydawca, który uczestniczy w tej edycji innowacyjnego programu, wzbogacając doświadczenie i zaangażowanie firmy w proces transformacji cyfrowej mediów.

Publikacja: 21.12.2023 13:00

Gremi Media jedynym polskim wydawcą w programie Table Stakes Europe

Foto: Gremi Media SA

– To kolejny krok w rozwoju naszej oferty cyfrowej – bardzo się cieszę, że nasz zespół będzie miał dostęp do międzynarodowej platformy wymiany doświadczeń – mówi Maciej Maciejowski, prezes Gremi Media.

Gremi Media oprócz członkostwa w INMA (International News Media Association) jest członkiem World Association of News Publishers (WAN-INFRA) – globalnej organizacji zrzeszającej wydawców. Dzięki temu Gremi Media będzie uczestniczyć w światowej klasy wydarzeniach i konferencjach branży globalnej, regionalnej i lokalnej. Członkostwo umożliwi udział w programach wspierających zrównoważony wzrost i transformację biznesową, a także dostęp do różnych społeczności z dedykowanymi programami, co pozwoli sprostać wyzwaniom branżowym.

Czytaj więcej

Serwisy Gremi Media: 2 mln nowych użytkowników w rok

19 grudnia 2023 r. WAN-IFRA ogłosiła grupę 18 wydawców, którzy wezmą udział w piątej edycji programu Table Stakes Europe. Wymienieni wydawcy stają się teraz częścią społeczności skupiającej ponad 80 organizacji z 20 krajów, w tym ponad 400 indywidualnych uczestników, którzy wzięli udział w poprzednich edycjach i są ambasadorami tej transformacyjnej metodologii.

Nadchodząca edycja Table Stakes Europe, wspólna inicjatywa WAN-IFRA i Googleʼa, ponownie będzie kierowana przez Douga Smitha, architekta Table Stakes. Wspierać go będą doświadczeni trenerzy,

w tym Valérie Arnould, Alexandra Borchardt, Pepe Cerezo, Lyndsey Jones i Stéphane Mayoux. Dodatkowo eksperci w dziedzinie oraz wydawcy z różnych części świata będą się przyczyniać do rozwoju programu, oferując wsparcie zespołom w radzeniu sobie z ich wyzwaniami.

W tej edycji każdy uczestniczący wydawca stworzył zespół interdyscyplinarny na potrzeby dziesięciomiesięcznego programu. Te zespoły podejmą konkretne inicjatywy zarządzania zmianą, mające na celu rozwiązanie istotnych wyzwań w ich procesie transformacji cyfrowej.

Jednym z kluczowych obszarów w 2024 roku będzie dywersyfikacja źródeł przychodów pod kątem analizy wskaźnika średnich przychodów z danego użytkownika (ARPU). Kolejnym obszarem działalności będzie wykorzystanie sztucznej inteligencji w całej firmie, zwłaszcza w redakcji. Table Stakes buduje cyfrowy wzrost, przyjmując nowe platformy cyfrowe i zwiększając zaangażowanie z odbiorcami, aby lepiej służyć społecznościom.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, a także serwisy internetowe (z których korzysta 6,45 miliona realnych użytkowników, Gemius Mediapanel, listopad 2023), tj. rp.pl, parkiet.com, historia.uwazamrze.pl, oraz serwisy branżowe, m.in. regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, pieniądze.rp.pl, logistyka.rp.pl, kobieta.rp.pl czy klimat.rp.pl. Ponadto Gremi Media posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

– To kolejny krok w rozwoju naszej oferty cyfrowej – bardzo się cieszę, że nasz zespół będzie miał dostęp do międzynarodowej platformy wymiany doświadczeń – mówi Maciej Maciejowski, prezes Gremi Media.

Gremi Media oprócz członkostwa w INMA (International News Media Association) jest członkiem World Association of News Publishers (WAN-INFRA) – globalnej organizacji zrzeszającej wydawców. Dzięki temu Gremi Media będzie uczestniczyć w światowej klasy wydarzeniach i konferencjach branży globalnej, regionalnej i lokalnej. Członkostwo umożliwi udział w programach wspierających zrównoważony wzrost i transformację biznesową, a także dostęp do różnych społeczności z dedykowanymi programami, co pozwoli sprostać wyzwaniom branżowym.

Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane