Reklama
Rozwiń
Reklama

Koncesji dla TV Republika jednak nie będzie? Sprawa trafi do sądu

Decyzja KRRiT o przyznaniu TV Republika koncesji naziemnej na MUX-8 wzbudziła sprzeciw w branży medialnej. Grupa MWE Networks ogłosiła już, że skieruję sprawę do sądu. Podobną decyzję rozważa TV2 Media Group.

Publikacja: 25.06.2024 12:35

Koncesji dla TV Republika jednak nie będzie? Sprawa trafi do sądu

Foto: Fotorzepa, Jakub Czermiński

ala

W piątek, 21 czerwca, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła decyzję o udzieleniu koncesji programom Telewizji Republika i wPolsce24 na dziesięć lat w ogólnopolskim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej MUX-8. KRRiT stwierdziła w oświadczeniu, że programy stacji będą „gwarantem zachowania różnorodnej i pluralistycznej oferty programowej na rynku mediów w Polsce”.

Szef TV Republika Tomasz Sakiewicz wyraził zadowolenie z decyzji KRRiT, zaznaczył jednak, że emisja naziemna na terenie całego kraju oznacza spore koszty dla stacji i zaapelował – po raz kolejny – do widzów o wsparcie finansowe. Sakiewicz wraz z dyrektorem programowym TV Republika Michałem Rachoniem i szefem wydawców Jarosławem Olechowskim poszukują obecnie inwestorów w Stanach Zjednoczonych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama