2,4 mld zł na reklamę online w Polsce

Czas ogromnych wzrostów w sieci się skończył, ale w 2013 r. rynek wzrósł jeszcze o 10,2 proc. Najszybciej zwiększały się oczywiście wydatki na reklamę mobi...

Chiny zgodziły się na przejęcie Nokii przez Microsoft

Chińskie władze antymonopolowe zaakceptowały transakcję przejęcia komórkowego biznesu Nokii przez Microsoft. Nie przyszło to jednak łatwo.

Reklama polubiła starsze osoby

Jako coraz liczniejsza i lepiej zarabiająca grupa 50- i 60-latkowie są atrakcyjni dla firm handlowych i usługodawców.

Serial od Amazonu, TV od Twittera, czyli nowy wymiar sieci

Największe firmy IT na świecie operują gigantycznymi kwotami. Gdy te kwoty nagle zaczynają płynąć w nowym kierunku, wiadomo, że niedługo na rynku pojawi si...

Prognozy dla naszego rynku reklamy idą w górę

Dom mediowy ZenithOptimedia podniósł prognozy wzrostu dla rynku reklamy w Polsce w tym roku z 1,4 proc. do 1,8 proc.

Dziesiątki miliardów „wszechrzeczy"

Modny termin „Internet wszechrzeczy" oznaczający oplatającą cały świat przeogromną sieć oddziałujących na siebie urządzeń i procesów gromadzonych i generow...

TVP rozszerza grupę odbiorców reklam

Chodzi o tych najbardziej pożądanych przez reklamodawców. W telewizji utarło się, że najciekawszą grupą są dla nich osoby w wieku 16-49 lat. TVP wydłużyła...

Google ukarane we Włoszech

Włoski urząd ochrony danych osobowych ukarał Google karą wysokości 1 mln euro za zbyt słabe oznakowanie aut, które robią zdjęcia na potrzeby serwisu Street...

W sieci Cineworld i Cinema City będzie więcej kin Imax

Amerykańska firma Imax Corporation poinformowała o rozszerzeniu partnerstwa z brytyjską grupą CineWorld, która w 25 proc. należy do notowanej na GPW Global...

Mozilla ulega presji gejów. Prezes rezygnuje

Nowy prezes Mozilli, Brendan Eich, zrezygnował ze stanowiska w obliczu presji środowisk homoseksualnych

Netflix wystartuje jesienią we Francji

Niebawem uruchomi francuską siedzibę w Luksemburgu - podały francuskie media. Internetowy gigant oficjalnie zapowiedział, że w tym roku planuje europejską...

Cyfrowa reklama odpowiada już za jedną czwartą rynku

W tym roku przychody ze wszystkich reklam wyświetlanych użytkownikom laptopów, komputerów, tabletów, smartfonów i connected TV sięgną 137,5 mld dol. To pon...

Sprzedaż e-wydań znowu w górę

W lutym cztery największe gazety codzienne sprzedawały o 27 proc. więcej elektronicznych wydań niż rok temu.

Mobilne aplikacje rosną w siłę

Smartfony oferują masę możliwości i przykuwają do swoich ekranów na coraz dłużej. Ile czasu statystycznie spędzamy na korzystaniu z aplikacji?

Polska firma zbada internet w Belgii i Luksemburgu

Centrum voor Informatie over de Media (CIM), belgijska organizacja branżowa, która od 43 lat dba o rozwój rynku internetowego w Belgii i Luksemburgu, wybra...

Wiadomości z aplikacji na razie za darmo

Blisko 40 proc. posiadaczy smartfonów i tabletów w USA czyta najnowsze informacje za pomocą mobilnych aplikacji. Płatne wybiera jedna trzecia.

Amazon odpala Fire TV

Firma wprowadziła na rynek konkurenta Apple TV, Roku i Google Chromecast. Teraz także dzięki urządzeniu Amazona będzie można oglądać internetowe wideo na t...

Wideo w komórkach z ograniczeniami

Oglądanie programów na telefonach komórkowych byłoby bardziej popularne, gdyby stało się wygodniejsze.

Telewizje łapią oddech

Wpływy reklamowe największych kanałów liczone według cenników ?spadły w I kw. symbolicznie. Wyjątkiem był TVN, bo zmienił politykę reklamową.

Szefowie Facebooka zarobili mniej, ale ciągle można pozazdrościć

Szefowie portalu społecznościowego Facebook na pewno nie należą do ludzi biednych. Z dokumentów przesłanych władzom regulacyjnym wynika, że ubiegłoroczne p...