W Polsce jest 300 tys. komputerów-zombie

W naszym kraju, jak wynika z wyliczeń instytutu badawczego NASK, znajduje się nawet 300 tys. komputerów-zombie.

Raport Starlinka o rynku reklamy

Według podanych dzisiaj, wydatki na reklamę w Polsce ma szansę na wzrost o 0,9-1,2 proc. To oznacza, że an koniec roku mógłby być wart maksymalnie 7,08 mld...

AT&T przejmuje DirecTV za 67 mld dol.

To jeszcze więcej niż spekulowały amerykańskie media, które szacowały wartość transakcji na 50 mld dol. Transakcja w części zostanie sfinansowana za gotówk...

Płatna telewizja już nie rośnie

Rynek w końcu się nasycił, część jego potencjalnych klientów zagospodarowała cyfrowa telewizja naziemna.

Spada poparcie dla olimpiady w Krakowie

Między styczniem i kwietniem wzrósł odsetek osób, które uważają, że organizacja olimpiady w Krakowie byłaby marnotrawieniem pieniędzy oraz że Polska jest n...

Wyniki finansowe Kina Polska TV

Na poziomie grupy Kino Polska TV mogło pochwalić się wysokimi zyskami – wynikały jednak ze sprzedaży Agorze udziałów w Stopklatce. Sama spółka dominująca g...

Ericsson przejmuje Red Bee Media

Szwedzki koncern Ericsson sfinalizował przejęcie jednej z czołowych spółek świadczących usługi medialne, z siedzibą w Wlk. Brytanii. Firmę Red Bee Media ku...

Dobre wyniki Cyfrowego Polsatu

Rosną zyski telewizyjnej grupy Zygmunta Solorza-Żaka. Będą jeszcze wyższe ?po przejęciu komórkowej ?sieci Plus.

Nowe kanały Polsatu

Publicystyczno-informacyjny kanał Polsat News+ zastąpi stację Polsat Biznes w czerwcu. W trzecim i czwartym kwartale tego roku ruszą dwa zupełnie nowe kana...

Wyniki i plany Grupy Cyfrowego Polsatu

W 2016 r. grupa chce zakończyć trzy inicjatywy: połączy sieci sprzedaży, call-center i systemy informatyczne. W tym roku zmieni sposób raportowania wyników...

Internet wkrótce zagarnie połowę rynku reklamy

Z szacunków Boston Consulting Group wynika, ?że już za sześć lat internet będzie odpowiadał ?w Polsce za ponad połowę reklamowego rynku.

Polsat wraca na rynek z paszportem 2.0

Choć mógł dołączyć ?do jednego z istniejących programów lojalnościowych, właściciel Polsatu chciał mieć własny. Celuje w 600 tysięcy członków.

Kwartalne wyniki Multimedia Polska przed publikacją prospektu

Lekki spadek przychodów i zysku netto zanotowały w I kwartale br. Multimedia Polska, jedna z największych sieci kablowych wracająca na warszawską giełdę.

Wyniki finansowe TVN w pierwszym kwartale

Telewizyjna grupa podała wyniki za I kw. mniej więcej zgodne z oczekiwaniami analityków. Opublikowała też warunki planowanego buy-backu

UE zmusza Google do usuwania danych

Dzisiaj zapadł wyrok Trybunał Sprawiedliwości UE (ETS) ws. przeciwko koncernowi Google. Trybunał zadecydował, że każdy użytkownik internetu ma prawo zgłosi...

Szykuje się kolejna ogromna fuzja w USA

Tak podają amerykańskie media. To byłaby kolejna megafuzja telekomunikacyjno-telewizyjna na tamtejszym rynku po już zapowiedzianym przejęciu Time Warner Ca...

Wyniki finansowe 4Fun Media

Nadawca 4fun.tv, TV.Disco i rbl.tv zamknął I kwartał 13-proc. spadkiem przychodów i znacznym spadkiem wartości kursu akcji. Lekko wzrosły zysk operacyjny i...

Konsument jest poligamistą

Inwestować w lojalność klienta, czy nie? Odpowiedzi szukano podczas debaty „Klient nasz fan".

Wyniki finansowe Agory Po I kwartale

Po I kwartale mediowo-rozrywkowa grupa była 9,6 mln zł zarówno operacyjnie, jak i netto na minusie. Dobrą wiadomością jest to, że według jej szacunków w I...

Kwartał nadziei dla kin w Unii Europejskiej

Nie tylko polski rynek kinowy ma za sobą dobry pierwszy kwartał roku. Po 2013 roku, czwartym roku spadku frekwencji, odbicie zanotowała w pierwszych miesią...