Reklama
Rozwiń

Cyberzłodzieje coraz częściej podszywają się pod rząd

Federalne Biuro Śledcze (FBI) ostrzegło w tym tygodniu wszystkich Amerykanów przed stronami internetowymi przypominającymi do złudzenia portale rządowe. Ni...

Ulotna telewizja

Serwis Snapchat stworzył nowy model biznesowy – skrzyżowanie telewizji i nowego naliczania opłat za zamieszczane przy programach reklamy.

Canal + rusza z nowymi kanałami

Oprócz już zapowiedzianego Canal+ Discovery 11 maja wystartują także Canal+ Seriale, Canal+ 1 i Canal+ Sport 2.

Całkiem niezłe hasło

Maile i większość aktywności w internecie, jest ściśle monitorowana. Na liście bacznie obserwowanych przez agencje wywiadowcze, znajduje się więcej niż mil...

Canal+ i Discovery uruchamiają wspólny kanał telewizyjny

W maju zobaczymy nową, wspólną stację Canal+ i Discovery.

Wydatki na mobilną reklamę pędzą do 100 mld dolarów

Już w przyszłym roku reklamy kierowane do mobilnych użytkowników Internetu globalnie będą przynosiły branży ponad połowę wszystkich przychodów z reklamy w...

„Rz" i „Parkiet" jako jedyne rosły w lutym

W lutym tylko te dwa tytuły zwiększyły sprzedaż w porównaniu z sytuacją rok wcześniej. Najszybciej rosła też sprzedaż ich e-wydań.

Cyfrowe radio rusza w sześciu nowych miastach

Od kwietnia naziemne radio cyfrowe Polskiego Radia nadaje w sześciu kolejnych miastach: Białymstoku, Koszalinie, Lublinie, Olsztynie, Rzeszowie i Zielonej...

Reklama
Reklama

Jay-Z integruje Tidala i WiMP

Od piątku wszyscy polscy użytkownicy płatnej wersji serwisu muzycznego WiMP mogą się zalogować do analogicznej usługi Tidala. Docelowo Tidal zastąpi markę...

WP utrzymała przewagę nad Onetem

W styczniu największym lokalnym wydawcą stron internetowych była z 15,9 mln internautów (73,5 proc. wszystkich) Wirtualna Polska.

Krajowa Rada rusza z konsultacjami w sprawie nowego multipleksu

Do końca kwietnia można przesyłać do KRRiT opinie na temat tego, jakie stacje prywatnych nadawców powinny się znaleźć w ofercie nowego pakietu cyfrowych st...

2,6 mld zł na reklamę internetową w Polsce

Tyle firmy wydały na promocję w polskim Internecie w ubiegłym roku. To tylko o 7,2 proc. więcej niż rok wcześniej.

Słabnie reklamowy popyt na duże stacje

Pierwszy kwartał przyniósł tzw. wielkiej czwórce stacji telewizyjnych dalsze spadki udziałów w widowni i spadek zainteresowania reklamodawców.

Jacek Osadnik przeszedł z Pulsu do Kino Polska TV

Dotychczasowy szef marketingu w Telewizji Puls został dyrektorem marketingu w spółce Kino Polska TV.

Ponad miliard klientów płatnej tv

Wpływy operatorów płatnej telewizji w 2020 r. przekroczą 300 mld dolarów, wynika z prognoz ABI Research. Polska znajdzie się wśród krajów regionu najsłabie...

TVN rusza z dwoma nowymi stacjami

16 kwietnia wystartują dwa zapowiadane wcześniej nowe kanały TVN: TVN Meteo Active (obecnie: TVN Meteo) i TVN Fabuła.

Nowy serwis streamingowy startuje w Polsce

Spotify, Deezer i WiMP mają nową konkurencję – serwis Tidal. Podobnie jak WiMP Tidal należy to spółki Project Panther rapera Jay-Z.

TVP nad kreską, szuka prezesa

Telewizja Polska zamknęła ubiegły rok 6,3 mln zł zysku netto przy ponad 20 mln zł straty rok wcześniej. Od wczoraj trwa konkurs na nowy zarząd TVP.

Reklama
Reklama