Aktualizacja: 02.06.2015 22:00 Publikacja: 02.06.2015 22:00
Nowy serwis muzyczny Apple, według przecieków, będzie dla odbiorcy w całości płatny. Płacenie za cyfrową rozrywkę staje się powoli normą.
Foto: Fotorzepa/Piotr Nowak
A wcale się na to nie zapowiadało, bo np. gigant muzycznego rynku – Spotify – ma dla klientów wersję bezpłatną, finansowaną z reklam. Jednak konkurujące z nim na świecie firmy już takich ofert nie mają. Całkowicie płatny jest Tidal rapera Jaya-Z, który po przejęciu serwisu w tym roku całą strategię rozwoju oparł na modelu płatnym, który ma najlepiej wspierać artystów.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas