Aktualizacja: 09.06.2015 11:14 Publikacja: 09.06.2015 11:14
Z corocznego badania „Mobility Report" wynika, że w naszym kraju liderem jest YouTube, a na kolejnych miejscach plasują się Facebook, Google Chrome (przeglądarka systemu Android) oraz Google Maps. Jak tłumaczą eksperci Ericssona, na wszystkich badanych rynkach (Wlk. Brytania, Włochy, Francja, Szwecja, Rosja i Polska), w czołówce stawki znalazły się aplikacje serwisów społecznościowych i wideo. Np. w Szwecji silną pozycję ma Spotify, czyli wywodzący się z tego kraju serwis oferujący streaming muzyki. Z kolei w Rosji w Top5 aplikacji znalazły się aż dwa popularne serwisy wywodzące się z tego kraju: Vkontakte i Ondoklassniki.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas