Reklama
Rozwiń
Reklama

YouTube i Google Maps w czołówce aplikacji w Polsce

Firma Ericsson przeanalizowała sześć europejskich rynków pod względem ruchu w sieciach mobilnych generowanego przez poszczególne aplikacje.

Publikacja: 09.06.2015 11:14

Z corocznego badania „Mobility Report" wynika, że w naszym kraju liderem jest YouTube, a na kolejnych miejscach plasują się Facebook, Google Chrome (przeglądarka systemu Android) oraz Google Maps. Jak tłumaczą eksperci Ericssona, na wszystkich badanych rynkach (Wlk. Brytania, Włochy, Francja, Szwecja, Rosja i Polska), w czołówce stawki znalazły się aplikacje serwisów społecznościowych i wideo. Np. w Szwecji silną pozycję ma Spotify, czyli wywodzący się z tego kraju serwis oferujący streaming muzyki. Z kolei w Rosji w Top5 aplikacji znalazły się aż dwa popularne serwisy wywodzące się z tego kraju: Vkontakte i Ondoklassniki.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama