Reklama
Rozwiń

Giełda coraz mniej medialna

Zniknięcie TVN z warszawskiego parkietu może oznaczać, że branża medialna straci na przejrzystości, a publiczny rynek na inwestycyjnej atrakcyjności.

Publikacja: 10.06.2015 22:00

Zniknięcie TVN z giełdy może oznaczać, że branża medialna straci na przejrzystości, a publiczny ryne

Zniknięcie TVN z giełdy może oznaczać, że branża medialna straci na przejrzystości, a publiczny rynek na inwestycyjnej atrakcyjności.

Foto: materiały prasowe

26,5 mld zł warte są firmy z sektora mediów na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Po latach fuzji i przejęć odpowiadają za niecałe 2 proc. wartości wszystkich firm notowanych na GPW. Za kilka miesięcy kwota ta zmniejszy się o ponad 1/4. Amerykańska grupa Scripps Networks Interactive - jeśli zgodzi się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów - przejmie nie część, a wszystkie akcje TVN i - jak ogłosiła w środę ku zaskoczeniu części inwestorów - zdejmie stację z giełdowego parkietu.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji