Giełda coraz mniej medialna

Zniknięcie TVN z warszawskiego parkietu może oznaczać, że branża medialna straci na przejrzystości, a publiczny rynek na inwestycyjnej atrakcyjności.

Publikacja: 10.06.2015 22:00

Zniknięcie TVN z giełdy może oznaczać, że branża medialna straci na przejrzystości, a publiczny ryne

Zniknięcie TVN z giełdy może oznaczać, że branża medialna straci na przejrzystości, a publiczny rynek na inwestycyjnej atrakcyjności.

Foto: materiały prasowe

26,5 mld zł warte są firmy z sektora mediów na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Po latach fuzji i przejęć odpowiadają za niecałe 2 proc. wartości wszystkich firm notowanych na GPW. Za kilka miesięcy kwota ta zmniejszy się o ponad 1/4. Amerykańska grupa Scripps Networks Interactive - jeśli zgodzi się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów - przejmie nie część, a wszystkie akcje TVN i - jak ogłosiła w środę ku zaskoczeniu części inwestorów - zdejmie stację z giełdowego parkietu.

Pozostało 92% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie