Reklama
Rozwiń
Reklama

Giełda coraz mniej medialna

Zniknięcie TVN z warszawskiego parkietu może oznaczać, że branża medialna straci na przejrzystości, a publiczny rynek na inwestycyjnej atrakcyjności.

Publikacja: 10.06.2015 22:00

Zniknięcie TVN z giełdy może oznaczać, że branża medialna straci na przejrzystości, a publiczny ryne

Zniknięcie TVN z giełdy może oznaczać, że branża medialna straci na przejrzystości, a publiczny rynek na inwestycyjnej atrakcyjności.

Foto: materiały prasowe

26,5 mld zł warte są firmy z sektora mediów na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Po latach fuzji i przejęć odpowiadają za niecałe 2 proc. wartości wszystkich firm notowanych na GPW. Za kilka miesięcy kwota ta zmniejszy się o ponad 1/4. Amerykańska grupa Scripps Networks Interactive - jeśli zgodzi się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów - przejmie nie część, a wszystkie akcje TVN i - jak ogłosiła w środę ku zaskoczeniu części inwestorów - zdejmie stację z giełdowego parkietu.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Reklama
Reklama