Przyszłość online to offline

Coraz więcej sklepów internetowych otwiera placówki w centrach handlowych. Ich przyszłość to pogodzenie tych dwóch kanałów sprzedaży.

Aktualizacja: 09.06.2015 12:49 Publikacja: 09.06.2015 12:18

Przyszłość online to offline

Foto: Fotorzepa, Marek Obremski Marek Obremski Marek Obremski

Mimo dynamicznego rozwoju branży e-commerce, coraz więcej sklepów internetowych na amerykańskim rynku otwiera sklepy stacjonarne w centrach handlowych. Kluczem do skutecznego rozwoju będzie multikanałowość sprzedaży.

Pokolenie "millenialsów" to już w USA ponad 80 milionów osób, czyli największa grupa konsumentów. Dużą rolę w podejmowaniu przez nich decyzji zakupowych odgrywa Internet. Niemniej klienci nadal chętnie spędzają wolny czas w centrach handlowych i wysoko cenią sobie bezpośredni kontakt i porady udzielane na miejscu przez sprzedawców.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości
Handel
Żabka pokazała wyniki. Akcje tanieją
Handel
Temu wygrywa z Allegro? Niekoniecznie