Reklama
Rozwiń
Reklama

Warszawska giełda da nam nowe możliwości rozwoju

Na rynku będzie konsolidacja. A jeśli jest się na giełdzie, łatwiej oferować udziałowcom kupowanych spółek mediowych swoje akcje, których wartość jest wyceniona – mówi większościowy akcjonariusz Gremi Media Grzegorz Hajdarowicz.

Aktualizacja: 12.06.2015 07:41 Publikacja: 11.06.2015 22:00

Warszawska giełda da nam nowe możliwości rozwoju

Foto: Rzeczpospolita

Rz: Kiedy będzie można kupić na giełdzie akcje wydawcy „Rzeczpospolitej"?

Grzegorz Hajdarowicz: Planowana data – 1 lipca. Oczywiście będą to te akcje Gremi Media, które już dziś są w obrocie. Najpewniej w październiku trafią na parkiet nowe akcje wyemitowane w zamian za udziały w Presspublice, do której należy dziś „Rzeczpospolita". Nowa emisja zostanie przeprowadzona na podstawie memorandum, które jest już praktycznie gotowe.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Omnibus i ambasador. Kto naprawdę boi się wolnego rynku
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Niewidzialne kobiety. O równość szans będziemy walczyć jeszcze 100 lat
Opinie Ekonomiczne
Prezes FOR: Panie Prezydencie, niech Pan dotrzyma słowa!
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama