Aktualizacja: 09.06.2015 15:54 Publikacja: 09.06.2015 14:56
Foto: spółka
Sukces sprzedaży potwierdza „Parkietowi" Dariusz Stolarczyk, członek zarządu Ruchu. Sieć kiosków dystrybuowała Wiedźmina w czasie premiery. – Łącznie podczas trzech dni wydaliśmy 249,3 tys. sztuk gry. W sumie z magazynu wydanych zostało około 600 palet – tłumaczy Stolarczyk.
– Jesteśmy bardziej niż zadowoleni ze sprzedaży Wiedźmina 3, która przekroczyła nasze oczekiwania - podkreśla Adam Kiciński, prezes CD Projekt. Z danych Metacritic, serwisu agregującego oceny, wynika, że Wiedźmin został przez graczy przyjęty niezwykle pozytywnie, generując średnią powyżej 90 na każdej z obsługiwanych platform sprzętowych. – Sprzedaż do użytkowników końcowych jest bardzo ważna, bo świadczy o sile i popularności Wiedźmina. Natomiast trzeba pamiętać, że nasz przychód jest generowany przez sprzedaż do sklepów i sieci handlowych, która z założenia jest wyższa. Pełne dane sprzedażowe na koniec czerwca, sporządzone na podstawie raportów licencyjnych od naszych globalnych partnerów, przekażemy razem z wynikami za pierwsze półrocze 2015 r. a więc pod koniec sierpnia – dodaje Kiciński.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas