Reklama

Wiedźmin zwrócił się w dniu premiery

Przez pierwsze dwa tygodnie sprzedaży gracze kupili 4 mln kopii Wiedźmina 3: Dziki Gon – poinformował producent gry firma CD Projekt. To oznacza, że trzyletnie nakłady na produkcję gry zwróciły się już w dniu premiery.

Aktualizacja: 09.06.2015 15:54 Publikacja: 09.06.2015 14:56

Wiedźmin zwrócił się w dniu premiery

Foto: spółka

Sukces sprzedaży potwierdza „Parkietowi" Dariusz Stolarczyk, członek zarządu Ruchu. Sieć kiosków dystrybuowała Wiedźmina w czasie premiery. – Łącznie podczas trzech dni wydaliśmy 249,3 tys. sztuk gry. W sumie z magazynu wydanych zostało około 600 palet – tłumaczy Stolarczyk.

– Jesteśmy bardziej niż zadowoleni ze sprzedaży Wiedźmina 3, która przekroczyła nasze oczekiwania - podkreśla Adam Kiciński, prezes CD Projekt. Z danych Metacritic, serwisu agregującego oceny, wynika, że Wiedźmin został przez graczy przyjęty niezwykle pozytywnie, generując średnią powyżej 90 na każdej z obsługiwanych platform sprzętowych. – Sprzedaż do użytkowników końcowych jest bardzo ważna, bo świadczy o sile i popularności Wiedźmina. Natomiast trzeba pamiętać, że nasz przychód jest generowany przez sprzedaż do sklepów i sieci handlowych, która z założenia jest wyższa. Pełne dane sprzedażowe na koniec czerwca, sporządzone na podstawie raportów licencyjnych od naszych globalnych partnerów, przekażemy razem z wynikami za pierwsze półrocze 2015 r. a więc pod koniec sierpnia – dodaje Kiciński.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama