Reklama

Stabilizuje się sprzedaż dzienników

W kwietniu łączna sprzedaż pięciu największych gazet ogólnopolskich spadła już tylko symbolicznie: o 2,7 proc. do 767,8 tys. egz. Rosła za to dalej sprzedaż e-wydań. Najszybciej w przypadku „Rzeczpospolitej" i „Parkietu".

Publikacja: 03.06.2015 14:56

Stabilizuje się sprzedaż dzienników

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek Ryszard Waniek

Najwyższą sprzedaż miał w kwietniu tradycyjnie bulwarowy „Fakt", który od czerwca zaczął nietypową akcje lojalnościową – został wirtualnym operatorem komórkowym i dokłada do swoich wydań kody umożliwiające m.in. darmowe rozmowy w sieci Fakt Mobile. W kwietniu sprzedaż tabloidu wynosiła 328,9 tys. egz., ale była o 2,3 proc. niższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (sprzedaż ogółem). Kolejna była „Gazeta Wyborcza" z wynikiem 166,3 tys. egz. – to o 6 proc. mniej niż rok wcześniej w tym samym miesiącu. O 1,3 proc. poprawił za to sprzedaż rok do roku bulwarowy „Super Express" (do 152,1 tys. egz.), a sprzedaż kolejnej w zestawieniu „Rzeczpospolitej" była stabilna: wynosiła 56,2 tys. egz. (to o 0,1 proc. mniej niż rok wcześniej). Na końcu zestawienia uplasował się „Dziennik Gazeta Prawna" z wynikiem 43,6 tys. egz. (spadek rok do roku o 8,9 proc.).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
TVN może zmienić właściciela. Warner Bros. Discovery rozważa sprzedaż
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama