Reklama

Stabilizuje się sprzedaż dzienników

W kwietniu łączna sprzedaż pięciu największych gazet ogólnopolskich spadła już tylko symbolicznie: o 2,7 proc. do 767,8 tys. egz. Rosła za to dalej sprzedaż e-wydań. Najszybciej w przypadku „Rzeczpospolitej" i „Parkietu".

Publikacja: 03.06.2015 14:56

Stabilizuje się sprzedaż dzienników

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek Ryszard Waniek

Najwyższą sprzedaż miał w kwietniu tradycyjnie bulwarowy „Fakt", który od czerwca zaczął nietypową akcje lojalnościową – został wirtualnym operatorem komórkowym i dokłada do swoich wydań kody umożliwiające m.in. darmowe rozmowy w sieci Fakt Mobile. W kwietniu sprzedaż tabloidu wynosiła 328,9 tys. egz., ale była o 2,3 proc. niższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (sprzedaż ogółem). Kolejna była „Gazeta Wyborcza" z wynikiem 166,3 tys. egz. – to o 6 proc. mniej niż rok wcześniej w tym samym miesiącu. O 1,3 proc. poprawił za to sprzedaż rok do roku bulwarowy „Super Express" (do 152,1 tys. egz.), a sprzedaż kolejnej w zestawieniu „Rzeczpospolitej" była stabilna: wynosiła 56,2 tys. egz. (to o 0,1 proc. mniej niż rok wcześniej). Na końcu zestawienia uplasował się „Dziennik Gazeta Prawna" z wynikiem 43,6 tys. egz. (spadek rok do roku o 8,9 proc.).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama