Stabilizuje się sprzedaż dzienników

W kwietniu łączna sprzedaż pięciu największych gazet ogólnopolskich spadła już tylko symbolicznie: o 2,7 proc. do 767,8 tys. egz. Rosła za to dalej sprzedaż e-wydań. Najszybciej w przypadku „Rzeczpospolitej" i „Parkietu".

Publikacja: 03.06.2015 14:56

Stabilizuje się sprzedaż dzienników

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek Ryszard Waniek

Najwyższą sprzedaż miał w kwietniu tradycyjnie bulwarowy „Fakt", który od czerwca zaczął nietypową akcje lojalnościową – został wirtualnym operatorem komórkowym i dokłada do swoich wydań kody umożliwiające m.in. darmowe rozmowy w sieci Fakt Mobile. W kwietniu sprzedaż tabloidu wynosiła 328,9 tys. egz., ale była o 2,3 proc. niższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (sprzedaż ogółem). Kolejna była „Gazeta Wyborcza" z wynikiem 166,3 tys. egz. – to o 6 proc. mniej niż rok wcześniej w tym samym miesiącu. O 1,3 proc. poprawił za to sprzedaż rok do roku bulwarowy „Super Express" (do 152,1 tys. egz.), a sprzedaż kolejnej w zestawieniu „Rzeczpospolitej" była stabilna: wynosiła 56,2 tys. egz. (to o 0,1 proc. mniej niż rok wcześniej). Na końcu zestawienia uplasował się „Dziennik Gazeta Prawna" z wynikiem 43,6 tys. egz. (spadek rok do roku o 8,9 proc.).

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie