Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.06.2015 10:12 Publikacja: 09.06.2015 08:00
Nowy serwis streamingujący muzykę Apple'a będzie – zgodnie z mediowymi przeciekami z ubiegłego tygodnia – w całości płatny. Za darmo będzie go można w ramach promocji posłuchać tylko przez trzy pierwsze miesiące. Następnie pojawi się już klientom Apple'a informacja o konieczności zapłacenia 9,99 dol. subskrypcji za miesiąc.
Tym, co ma odróżniać Apple Music od rywali, będzie m.in. oferta kierowana do rodzin. Za 14,99 dol. miesięcznie zainteresowani będą mogli sobie wykupić subskrypcję kierowaną nawet do rodzin sześcioosobowych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Po trzech kwartałach frekwencja w polskich kinach jest niższa niż rok temu. IV kwartał miał diametralnie zmienić...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Minimum 300 mln zł rocznie kosztować będzie państwo wdrożenie przepisów przyjętej przez rząd nowelizacji ustawy...
Rada ministrów przyjęła dziś projekt nowelizacji ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa. To drugie podej...
Warner Bros. Discovery, właściciel TVN, ponownie jest na sprzedaż. Gigant medialny poinformował, że otrzymał lic...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Wydawca dziennika „Rzeczpospolita” uruchomił nową platformę sprzedażową – sklep.rp.pl. Od teraz czytelnicy mogą...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas