Szef Facebooka zaskoczył rynek, ale nie wywołał burzy

Mark Zuckerberg nie jest pierwszym miliarderem, który nie zostawi potomstwu całego swojego majątku. Inwestorzy spokojnie zareagowali na jego decyzję o doce...

Polak podzieli się miejscem w aucie

Wspólne przejazdy i noclegi w prywatnych mieszkaniach – przy tej okazji Polacy najczęściej są gotowi korzystać z serwisów społecznościowych bazujących na e...

Naziemna telewizja wymaga inwestycji

Chcemy móc zaoferować telewizjom nadającym już naziemnie możliwość nadawania w HD – mówi Przemysław Kurczewski, prezes Emitela.

Sondaż: Smartfon narzędziem pierwszej potrzeby

Widać to na ulicy, w biurach i szkołach, przy rodzinnych stołach i podczas spotkań przyjaciół - urządzenia mobilne, a przede wszystkim smartfony, odgrywają...

Amerykanie liderami innowacji

Wśród 50 najbardziej innowacyjnych firm świata aż 29 to spółki amerykańskie – wynika z nowego raportu BCG.

Cyberprzestępcy nasilają ataki na banki

Według najnowszych danych Komendy Głównej Policji, tylko w okresie od stycznia do września 2015 r. nad Wisłą dokonano ponad 4 tys. przestępstw o charakterz...

Mark Zuckerberg szokuje świat

Założyciel i główny właściciel Facebooka, 31 miliarder oraz od paru dni ojciec pierwszej córki – Max, wraz z żoną Priscillą zapowiedział w liście do nowona...

Uzależnieni od smartfonów

Urządzenia mobilne kupujemy już niemal tak samo często przez internet, jak w sklepie tradycyjnym. Nadal chętnie korzystamy z ofert telekomów.

Netflix ze 115 mln abonentów zawojuje ponad jedną trzecią rynku

Do 2020 na świecie z usług subskrypcyjnych serwisów wideo w sieci (SVoD) korzystać będzie 306 mln osób – prognozuje Digital TV Research. To prawie dwukrotn...

Cinema City wprowadza ofertę nielimitowaną dla kinomanów

Grupa Cineworld wprowadza ofertę nielimitowaną dla widzów Cinema City w Polsce. Liczy największą sprzedaż biletów i 250 tys. abonentów programu w pierwszym...

Chcemy zachować ducha start-upu

Otwieramy Campus, by w Polsce szybko przybywało start-upów – mówi prezes Google w Europie Matt Brittin.

Genewski kompromis operatorów i nadawców telewizyjnych

Na zakończonej w piątek Światowej Konferencji Radiokomunikacyjnej (WRC-15) zapadła decyzja, że część pasma zajmowanego przez telewizje przejdzie w ręce sie...

Zawirowania na europejskim rynku odbierają optymizm reklamodawcom

Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacyjnych podało zaskakująco niski najnowszy wskaźnik nastrojów w branży marketingowo-reklamowej. W drugim kwartal...

Altice wygrała z Canal+ o prawa do transmisji Premier League

Grupa łączności Altice należąca do francusko-izraelskiego magnata Patricka Drahi uzyskała wyłączne prawa do transmitowania we Francji przez najbliższe 3 se...

Nowe standardy dla reklamy usług finansowych

W pilnującej przestrzegania zasad w reklamach Radzie Reklamy powołano grupę roboczą mającą opracować standardy dla reklamy produktów i usług z branży finan...

Arte chce nadawać w sieci z polskimi napisami

Francusko-niemiecki kanał kulturalno-informacyjny Arte złożył w Unii wniosek o dofinansowanie napisów, które pozwoliłyby mu udostępniać programy w Internec...

Groupon potwierdza inwestycję w stolicy

Tak jak „Rzeczpospolita" podała w sierpniu, amerykański koncern utworzy w Warszawie centrum usług obsługujące dziesięć państw.

Telewizja konkuruje z internetem

Większość internautów w Polsce korzysta w czasie oglądania telewizji z sieci. Najmłodsi chętniej oglądają wideo w sieci niż w telewizji.

W stronę GiffGaff

Inwestycje w obszar obsługi klienta mają kilka wymiarów – mówi rpkom.pl Jakub Kłoczewiak, członek zarządu UPC Polska, odpowiedzialny za relacje z klientami...

Netflix i Amazon Prime napędzają sprzedaż smart TV

W Wielkiej Brytanii już 29 proc. telewizorów to łączące się z siecią modele typu smart. W USA odbiorniki podłączone do internetu ma 140 mln widzów.