Reklama

KPMG: Polacy coraz częściej wykorzystują kanały online do zakupu i obsługi usług telekomunikacyjnych

Rodzimi konsumenci cyfrowi chcą częściej wykorzystywać kanały online do zakupu i obsługi usług telekomunikacyjnych – wynika z najnowszego raportu KPMG.

Publikacja: 25.03.2016 11:02

KPMG: Polacy coraz częściej wykorzystują kanały online do zakupu i obsługi usług telekomunikacyjnych

Foto: AFP

Dostosowanie kanałów obsługi do wymagań klientów cyfrowych staje się obecnie głównym narzędziem w trudnym procesie budowania przewagi konkurencyjnej na rynku telekomunikacyjnym. Uwaga operatorów będzie w coraz większym stopniu skupiała się na zrozumieniu potrzeb i preferencji cyfrowych Polaków, którzy w 2020 r. będą stanowili 2/3 populacji w wieku 18-60 lat – podaje KPMG w raporcie „On-line czy off-line? Jak polscy konsumenci cyfrowi chcą być obsługiwani przez operatorów telekomunikacyjnych".

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama