Najlepsze blogi powstają z pasji

Wielu blogerów to eksperci w swoich dziedzinach - mówi Adam Kaliszewski, Szef działu digital w agencji Solski Burson-Marsteller.

Publikacja: 17.03.2016 21:00

Adam Kaliszewski pracuje z blogerami i sam jest blogerem

Adam Kaliszewski pracuje z blogerami i sam jest blogerem

Foto: materiały prasowe

Rz: Od czego zacząć przymiarki do własnego bloga?

Adam Kaliszewski: Warto się najpierw zastanowić, czy mamy dobry pomysł na to, o czym chcemy pisać. Czy zamierzamy założyć 200. bloga o zdrowym żywieniu, czy też działać w jakiejś interesującej nas niszy. Jeśli celujemy w niszę, mamy szansę stać się liderem w jakiejś kategorii, a być może nawet się w niej wybić. Trzeba też się zastanowić, jakie mamy źródła informacji do bloga. Czy sami jesteśmy w stanie wymyślać tematy wpisów, czy też mamy źródła informacji, które inspirują nas do ich tworzenia. Ważne jest też pytanie o determinację. Znam osoby, które pisały blogi przez rok, jednak z czasem częstotliwość pisania spadała. Zaczynało brakować na nie czasu i ostatecznie życie wygrywało z blogiem. Kiedy odpowiemy sobie na te wszystkie pytania, możemy przejść do wyboru platformy.

Pozostało 90% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację