Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.03.2016 07:49 Publikacja: 23.03.2016 07:49
Foto: Materiały prasowe
Treści i aplikacje w Wirtualnej rzeczywistości staje się towarem, za który skłonne są płacić firmy z niemal każdego segmentu rynku.
- Jedną z pierwszych branż, które zgłosiły chęć współpracy producenta sprzętu z technologią VR były firmy architektoniczno-budowlane.-mówi Łukasz Kosuniak, B2B Marketing Manager Samsung Electronics Polska – W ich realizacjach nie chodzi tylko o estetykę i zgodność z wytycznymi prawa budowlanego. Najistotniejsi są ludzie, którzy będą korzystać z tej przestrzeni.
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas