Reklama
Rozwiń

VR to nie tylko rozrywka

Barcelońskie targi MWC stały w tym roku pod znakiem technologii 5G oraz VR-ów. Te ostatnie zaskarbiły sobie sympatię szczególnie wśród miłośników gier i szeroko rozumianej rozrywki w internecie. Szalone kolejki górskie, pływanie z rekinami czy wirtualna zabawa w budowniczego to nie jedyne działy życia, w których VR ma szanse odnieść sukces.

Publikacja: 23.03.2016 07:49

VR to nie tylko rozrywka

Foto: Materiały prasowe

Treści i aplikacje w Wirtualnej rzeczywistości staje się towarem, za który skłonne są płacić firmy z niemal każdego segmentu rynku.

- Jedną z pierwszych branż, które zgłosiły chęć współpracy producenta sprzętu z technologią VR były firmy architektoniczno-budowlane.-mówi Łukasz Kosuniak, B2B Marketing Manager Samsung Electronics Polska – W ich realizacjach nie chodzi tylko o estetykę i zgodność z wytycznymi prawa budowlanego. Najistotniejsi są ludzie, którzy będą korzystać z tej przestrzeni.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?