Aktualizacja: 23.03.2016 07:49 Publikacja: 23.03.2016 07:49
Foto: Materiały prasowe
Treści i aplikacje w Wirtualnej rzeczywistości staje się towarem, za który skłonne są płacić firmy z niemal każdego segmentu rynku.
- Jedną z pierwszych branż, które zgłosiły chęć współpracy producenta sprzętu z technologią VR były firmy architektoniczno-budowlane.-mówi Łukasz Kosuniak, B2B Marketing Manager Samsung Electronics Polska – W ich realizacjach nie chodzi tylko o estetykę i zgodność z wytycznymi prawa budowlanego. Najistotniejsi są ludzie, którzy będą korzystać z tej przestrzeni.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas