Reklama

Nowy polski projekt podbija internet

Sieć społecznościowa Finspi.com zaledwie trzy miesiące po uruchomieniu ma już milion użytkowników.

Publikacja: 22.03.2016 11:40

Platforma, która w czasie rzeczywistym łączy ludzi mających wspólne pasje, szczególną popularność zdobyła w Indonezji. Tylko w ciągu ostatniego miesiąca do nowego serwisu dołączyło ponad 500 tys. użytkowników z całego świata.

– Do tej pory sieci społecznościowe nie do końca zaspokajały nasze potrzeby: pozwalały utrzymywać kontakt ze znajomymi, ale nie oszukujmy się, nie ze wszystkimi łączą nas wspólne zainteresowania – mówi Jack Mashtakov, założyciel i prezes Finspi. Jak podkreśla, Finspi.com wprowadza nowatorskie rozwiązania, które mogą na stałe zmienić interakcje w internecie. – Do każdego użytkownika podchodzi w sposób silnie spersonalizowany. To użytkownik decyduje o tym, co ma się wyświetlać na ekranie jego monitora – dodaje Mashtakov.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama