Opcja rezygnacji z papierowych paragonów pojawiła się już w maju 2020 r., ale wciąż są rzadko używane. Firmy winią za to przepisy i opóźnione certyfikowanie.
W niemieckich marketach i sklepach jest coraz więcej pustych półek. Dostanie oleju słonecznikowego często graniczny z cudem, ale brak i innych produktów. C...
Dobra wiadomość dla klientów – w najbliższą niedzielę, 24 kwietnia, sklepy będą mogły działać normalnie. To jeden z nielicznych wyjątków przewidzianych na...
Polski biznes ulokowany w centralnej i zachodniej części Ukrainy wciąż działa, choć na mocno zwolnionych obrotach i w ciągłym zagrożeniu rosyjskimi nalotami.
W związku z obchodami Dnia Ziemi Carrefour zaoferuje klientom aż 25 proc. rabatu na towary na wagę, jeśli zostaną wykorzystanie opakowania typu pudełka lub...
Ich obroty są wciąż o 3 mld zł niższe niż przed pandemią, co oznacza wielkie wyzwanie, choćby dla centrów handlowych. Obroty w internecie rosną za to coraz...
Adam Miszczyszyn, który jest związany z firmą od 20 lat, a od 12 lat pracuje w jej strukturach poza Polską, został teraz prezesem sieci u naszych południow...
W marcu część serwisów e-commerce zanotowała spadki, ale branża ma wciąż zdecydowanie rosnąć. Problemem zwłaszcza dla firm azjatyckich są ograniczenia w lo...
Większość konsumentów chodzi na zakupy kilka razy w tygodniu. Pandemia spowodowała, że robili je rzadziej, teraz częstotliwość wizyt w sklepach rośnie.
O prawie 17 proc. do 49,5 mld euro wzrosła w pierwszych dwóch miesiącach 2022 r. wartość polskiego eksportu – poinformował w piątek GUS. Jednocześnie o 29,...
Specyfika tego okresu i skupienie się konsumentów na zakupach spożywczych powoduje, że e-handel notuje przed Wielkanocą nawet 40 proc. spadki sprzedaży.
Francuska marka kosmetyczna L'Occitane poinformowała, że mimo inwazji na Ukrainę, jej sklepy w Rosji pozostaną otwarte. Firma potwierdziła BBC, że zastanaw...
Brytyjska firma Reckitt Benckiser Group Plc rozpoczęła proces przenoszenia swojego rosyjskiego biznesu. To kolejny krok po zawieszeniu inwestycji w Rosji,...
Rosyjska napaść na Ukrainę uderzy w przychody wielu firm kosmetycznych, które działały w tych krajach. Ratunkiem będzie rozwój sprzedaży na innych rynkach,...