Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 12.09.2025 15:57 Publikacja: 22.02.2023 19:48
Foto: Adobe Stock
– W ubiegłym roku przeciętny polski konsument kupił średnio o 300 gramów mniej kosmetyków niż rok wcześniej – wynika z najnowszych analiz Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. Według jego danych, w 2022 roku Polacy kupili niespełna 180 tys. ton kosmetyków.
Jak to zbadano? Według informacji uzyskanych przez „Rzeczpospolitą” eksperci GfK obliczają wielkość rynku kosmetyków sumując poszczególne gramatury sprzedanych produktów (np.: szampon 400 ml, żel pod prysznic 500 ml a kostka mydła 90 g) na podstawie paragonów konsumentów). Dlatego też przewagę wagową zawsze będą miały produkty do higieny osobistej, dużo cięższe niż szminki czy lakiery do paznokci. Tak też było w zeszłym roku, gdy Polacy kupili 155 tys. ton tych wyrobów, w tym mydła, żele pod prysznic, kosmetyki do włosów, produkty do golenia oraz dezodoranty.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Po dwóch porażkach w sądach niższej instancji prezydent USA Donald Trump ma już w środę ubiegać się o przyspiesz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas