Reklama

Wysokie ceny ograniczają zakupy Polaków, ale e-sklepy się bronią

Tylko co trzeci kupujący online zmienił z powodu rosnących cen zachowania zakupowe. Nie kupuje mniej, kupuje ostrożnie.

Publikacja: 15.02.2023 03:00

Wysokie ceny ograniczają zakupy Polaków, ale e-sklepy się bronią

Foto: Adobe Stock

Szybko rosnące ceny spowodowały odpływ klientów ze sklepów i spadki sprzedaży, np. alkoholu, masła, elektroniki. Z badania OpinionWay, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza, wynika, że 92 proc. konsumentów odczuwa wpływ inflacji, a 62 proc. zdecydowanie. Mimo to aż 64 proc. z nich nie zmieniło swoich zachowań zakupowych w internecie.

Wyzwań nie brakuje

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama