Reklama
Rozwiń
Reklama

Brytyjskie supermarkety wprowadzają limity na warzywa i owoce

Tesco jest kolejnym brytyjskim supermarketem, który wprowadza ograniczenia w sprzedaży niektórych owoców i warzyw w związku z niedoborami świeżych produktów.

Publikacja: 22.02.2023 19:09

Dział z warzywami w sklepie sieci Morrisons w Londynie

Dział z warzywami w sklepie sieci Morrisons w Londynie

Foto: PAP/EPA

Podobne ograniczenia wprowadziły już sieci Aldi, Asda i Morrisons, a inne supermarkety również mają problemy po tym, jak ekstremalne warunki pogodowe uderzyły w zbiory owoców i warzyw za granicą. Tesco wprowadza limit trzech sztuk na klienta w sprzedaży pomidorów, papryki i ogórków – informuje BBC. Jednak takie sieci jak Sainsbury's, Lidl, Waitrose i M&S nie zdecydowały się na wprowadzenie jakichkolwiek ograniczeń.

Niedobory warzyw i owoców są w dużej mierze wynikiem ekstremalnych warunków pogodowych w Hiszpanii i Afryce Północnej, które negatywnie wpłynęły na zbiory. Znaczna część owoców i warzyw spożywanych przez Brytyjczyków o tej porze roku pochodzi z tych regionów – pisze BBC.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Polacy mają gest na Święta. Wzrostem wydatków przebiją zachodnich Europejczyków
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama