Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.08.2025 21:14 Publikacja: 22.02.2023 17:10
Foto: Adobe Stock
Należąca do Grupy Schwarz sieć Kaufland oficjalnie już poinformowała o swoim nowym programie lojalnościowym, który startuje już 2 marca. Przy czym program Kaufland Card, bo o nim mowa, nie jest do końca taki nowy – Polska jest ostatnim unijnym rynkiem sieci Kaufland, na którym będzie on wdrożony.
W Polsce, przed wprowadzeniem programu lojalnościowego, sieć sprawdziła jakie są preferencje Polaków odnośnie oczekiwanych korzyści z uczestnictwa w takich programach. Z zebranych danych wynika, że większość Polaków interesują najbardziej rabaty oraz możliwość zbierania punktów. Coraz ważniejsze jest też to, by indywidualne promocje były rzeczywiście indywidualnie dopasowane do klienta. Kaufland obiecuje, że właśnie to będzie oferował program Kaufland Card.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Najmocniej traci piwo, mniejsze spadki dotyczą najmocniejszych trunków czy win. Niemniej Polacy w ciągu ostatnic...
Targi Rzeczy Ładnych, impreza dedykowana kobietom w ciąży i rodzicom, a także specjalistyczne wydarzenia – po wa...
Zaczyna się długi sierpniowy weekend. W ciągu najbliższych trzech dni zakupy będzie można zrobić tylko w sobotę...
Firma GE Appliances, należąca do chińskiego koncernu Haier – największego producenta AGD na świecie – zainwestuj...
W lipcu w sklepach za najczęściej kupowane produkty trzeba było zapłacić o 5,7 proc. więcej niż przed rokiem. To...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas