Polacy nie wstydzą sie podróbek

Aż 48 proc. Polaków w ciągu ostatnich dwóch lat kupiło podróbkę, zdecydowanie zaprzecza tylko 39 proc. Dla 53 proc. głównym miejscem zakupu takich produktó...

Ubrania i kosmetyki na czele najczęściej kupowanych podróbek w Polsce

Klienci wybierają najczęściej imitacje firmowych kosmetyków lub ubrań. Coraz więcej podróbek znanych marek sprzedaje się w internecie.

Węgry znów otwierają sklepy w niedzielę

Premier Victor Orban zapowiedział uchylenie obowiązującego od ponad roku zakazu handlu w ten dzień

Prada traci blask

Zyski ekskluzywnego domu mody spadły do najniższego poziomu od 5 lat.

W przyszłym tygodniu nowa batalia o podatek obrotowy

Ministerstwo Finansów zapowiada kolejną rundę negocjacji w sprawie nowych wersji projektu. Na razie branża nic na ten temat nie wie.

Eksporterzy walkowerem oddają handel w internecie

Mimo niższych cen tylko 3 proc. polskich firm sprzedaje w sieci towary za granicę.

Spadek obrotów Gino Rossi

Obuwniczo-odzieżowa grupa w ubiegłym miesiącu zanotowała spadek przychodów ze sprzedaży detalicznej. Dotyczy to obu segmentów, ale większe tąpnięcie nastąp...

Wojas ze spadkiem

Mimo że w ubiegłym miesiącu skonsolidowane przychody obuwniczej firmy wzrosły, to ważna dla inwestorów sprzedaż detaliczna spadła.

Redan zwiększa sprzedaż

Odzieżowa grupa wypracowała w marcu niewielki wzrost sprzedaży. Kolejny raz dobrze zaprezentował się dyskontowy TextilMarket, gorzej modowy Top Secret.

CDRL na plusie

Właściciel dziecięcej odzieżowej marki Coccodrillo w marcu zwiększył przychody, ale w mniejszym tempie niż poprzednich miesiącach.

Reklama
Reklama

Chińska herbata z internetu

Najpopularniejszy napój Azji zdobywa nowe dla siebie terytorium.

Partnerstwo sposobem na silną konkurencję

Polskie firmy coraz chętniej wybierają franczyzę jako metodę rozwoju.

Poczta zaoferuje bezpłatne zwroty e-zakupów

Państwowy operator i jeden z największych w Polsce internetowych sklepów ze sprzętem elektronicznym nawiązują współpracę.

Vistula utrzymuje wysokie tempo

Odzieżowo-jubilerska grupa w marcu, pomimo negatywnego wpływu świąt na handel, kolejny raz zanotowała wysokie dynamiki sprzedaży niż w lutym.

Umiarkowany wzrost LPP

Przy spadku marży odzieżowa grupa w marcu zwiększyła sprzedaż o jedną dziesiątą, wolniej od tempa wzrostu powierzchni handlowej. Cały I kwartał wypadł blado.

Zakaz handlu w niedzielę mocno dzieli Polaków

Niewielką przewagę mają jego zwolennicy. „Solidarność" chce, by go wprowadzić już w 2017 r.

Za 91 proc. wydatków konsumenckich będą odpowiadać mieszkańcy miast

Zmiany na rynku są coraz głębsze. Za 91 proc. wydatków konsumenckich będą odpowiadać mieszkańcy miast. W Polsce najszybciej będzie rosło znaczenie klientów...

Sharp zmieni właściciela

Producent elektroniki zaakceptował ofertę od tajwańskiej grupy Foxconn

Niemieckie Metro się podzieli?

Niemiecki gigant handlowy zamierza się podzielić na dwie niezależne firmy.

Nowy program Bytomia

Odzieżowa spółka proponuje nowy program opcyjny, mający bardziej zmotywować jej zarząd. Czy również tym razem uda się zrealizować kryteria?

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama