Aktualizacja: 04.01.2017 12:08 Publikacja: 04.01.2017 12:08
Foto: 123rf.com
31 grudnia 2016 roku na Facebooku pojawił się profil Media Expert – czyszczenie magazynów, na którym ogłoszono konkurs. Nagrodą miały być nielimitowane zakupy w sklepach Media Expert. Jak informuje serwis niebezpiecznik.pl sprytna sztuczka oszustów sprawiła, że każdemu wydawało się, że wygrał. Dobrze skonstruowany link przekierowywał bowiem do… własnego profilu klikającego. Aby zaś potwierdzić wygraną trzeba było podać dane osobowe, w tym numer telefonu.
Konsekwencje „wygranej” są dla „zwycięzców” bolesne. W celu potwierdzenia wygranej trzeba było, jak już wspomniano, podać numer telefonu i potwierdzić. Oznaczało to aktywowanie usługi przychodzących smsów o podwyższonej płatności. Zamiast spodziewanych nagród „zwycięzca” dostanie wysoki rachunek za telefon.
Do korzystania z AI przy zakupach przyznaje się już 37 proc. konsumentów, blisko o połowę więcej niż rok temu. W...
Unia przynajmniej na jakiś czas wraca do ceł i kwot importowych na ukraińskie produkty rolne sprzed rosyjskiej i...
Chiny nałożyły cła antydumpingowe sięgające 74,9 procent na import kopolimerów POM, rodzaju tworzywa sztucznego...
Prezydent Stanów Zjednoczonych ostrzegł Walmart przed przerzucaniem kosztów ceł na klientów. Donald Trump zasuge...
W czerwcu twórca i prezes Amiki oficjalnie zrezygnuje ze stanowiska, pozostając w spółce jako doradca. W zarządz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas