Doug Devos, prezes Amway. Milenialsi są wyzwaniem

Stale poszukujemy nowych, dobrych rozwiązań dla dalszego rozwoju biznesu na polskim rynku – mówi prezes Amway oraz Światowej Federacji Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej Doug Devos.

Aktualizacja: 01.01.2017 20:06 Publikacja: 01.01.2017 19:41

Doug Devos

Doug Devos

Foto: materiały prasowe

Rz: Amway jest światowym liderem sprzedaży bezpośredniej, prowadzi biznes w globalnej skali, więc kondycja firmy jest poniekąd odbiciem sytuacji w całej branży. Jak ona wygląda obecnie?

Ten rok jeszcze się dla nas nie skończył, a ocena wyników będzie możliwa po ich publikacji – na przełomie stycznia i lutego 2017. W minionych dwóch latach na naszą sytuację miało wpływ kilka istotnych czynników – w tym niekorzystne fluktuacje kursu wymiany waluty w Chinach. Na pozostałych rynkach radzimy sobie dobrze, więc oceniając nasz biznes całościowo, możemy mieć satysfakcję, że jest silny, bardzo zróżnicowany, z mocną pozycją rynkową. Na pewno jednak moglibyśmy radzić sobie jeszcze lepiej.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Handel
Pożegnanie z kolejnymi znanymi markami odzieżowymi
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i Suzuki Swift ponownie w gronie liderów rankingu niezawodności
Handel
Trump straszy, ale Amerykanie nie odetną się od Europy
Handel
Prezes największego banku USA o cłach Trumpa: Pogódźcie się z tym
Handel
Nowe zasady sprzedaży bananów. Koniec z owocami "premium"
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Handel
Słodycze w ubiegłym roku zdrożały najmocniej
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego