Wielu sprzedawców w jednym miejscu to najskuteczniejszy sposób na sukces. Platformy marketplace to już połowa polskiego handlu internetowego, a wciąż pojaw...
Jeśli kiedykolwiek marzyłeś o porcelanowej figurce byłego prezydenta Stanów Zjednoczonych Ameryki Donalda Trumpa stylizowanego na Buddę, masz właśnie szans...
Jako pierwsze mają zniknąć plastikowe torebki, w które pakowane są klocki do budowy. Potem producent najsłynniejszych klocków świata — Lego całkowicie ma z...
Po zapowiedzi Biedronki o wejściu do sprzedaży testów na przeciwciała COVID-19, wygląda na to, że zaoferuje je także Lidl. Jego oferta ma być jednak szersza.
Od poniedziałku, 15 marca, sieć Biedronka, jako pierwsza w Polsce, będzie sprzedawać certyfikowany test wykrywający przeciwciała SARS-CoV-2 - informuje one...
Przejęcie firmy Maczfit oznacza pojawienie się jej zestawów na masową skalę w sklepach. Zyskać może na tym paradoksalnie nawet konkurencja, bo rynek się ro...
Brytyjska sieć odzieżowa Marks&Spencer wprowadzi do oferty internetowej ubrania 11 rywalizujących z nią marek. Sieć chce uruchomić 46 nowych platform sprze...
Rodzina Agnellich, włoskich miliarderów właścicieli firmy inwestycyjnej Exor kluczowego akcjonariuszem Stellantisa przejęła za 541 mln euro 24 proc. akcji...
Właściciel takich marek kosmetycznych, jak Dove, Timotei i Rexona, nie będzie już używał słowa „normalny” na opakowaniach produktów i w reklamach, by konsu...
Zjednoczone Królestwo zmniejszyło udział rynkowy w handlu z USA, Niemcami i Chinami w okresie pandemii z powodu globalnego chaosu w handlu, brexitu i kieps...