W ramach powołanego w ostatnim czasie start-upu Lite e-Commerce 21 października br. wystartuje pilotaż usługi Żabka Jush. Zakupy będzie można zamówić przez aplikację, z której początkowo będą mogli skorzystać mieszkańcy Warszawy w wybranych dzielnicach - części Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa, korzystający z urządzeń z systemem iOS. W listopadzie zadebiutuje na urządzeniach z Androidem. Firma zapewnia, że usługa będzie stale rozwijana o kolejne dzielnice stolicy, a w przyszłości planuje start w innych miastach w Polsce. Docelowo cały proces, od złożenia zamówienia do przybycia kuriera, ma trwać do 15 minut. Konsumenci mogą wybierać spośród 1,3 tys. produktów.

– Prognozy wskazują, że w ciągu najbliższych lat rynek e-commerce będzie rósł dwucyfrowo. Decydują o tym klienci, którzy oczekują szybkich, ultranowoczesnych i wygodnych rozwiązań online, dopasowanych do ich codziennych potrzeb – mówi Tomasz Suchański, prezes Grupy Żabka.

Czytaj więcej

Biedronka uruchomiła swoje dark stores. Jak działają?

Lite e-Commerce został powołany w ostatnim czasie w ramach Żabka Future wraz z zespołem zewnętrznych menedżerów. Żabka Future odpowiada za wyszukiwanie i tworzenie oraz rozwój biznesów.

– Jeszcze kilka lat temu nikt nie spodziewał się, że zamówienie i dostawa produktu będą możliwe w ciągu jednego dnia. Obecnie, dzięki q-commerce klienci mogą mieć zakupy w swoim domu nawet w kwadrans - mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes i dyrektor zarządzający Żabka Future.

– Chcemy rozwijać aplikację w oparciu o informacje od konsumentów. Ruszamy w Warszawie, gdzie uruchomimy pilotaż, w którym weźmie udział duża grupa osób, a ich opinia będzie miała dla nas największe znaczenie. Wraz z Grupą Żabka chcemy zaoferować im nową jakość na rynku – dodaje Wojciech Krok, prezes Lite e-Commerce.