W ramach powołanego w ostatnim czasie start-upu Lite e-Commerce 21 października br. wystartuje pilotaż usługi Żabka Jush. Zakupy będzie można zamówić przez aplikację, z której początkowo będą mogli skorzystać mieszkańcy Warszawy w wybranych dzielnicach - części Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa, korzystający z urządzeń z systemem iOS. W listopadzie zadebiutuje na urządzeniach z Androidem. Firma zapewnia, że usługa będzie stale rozwijana o kolejne dzielnice stolicy, a w przyszłości planuje start w innych miastach w Polsce. Docelowo cały proces, od złożenia zamówienia do przybycia kuriera, ma trwać do 15 minut. Konsumenci mogą wybierać spośród 1,3 tys. produktów.
– Prognozy wskazują, że w ciągu najbliższych lat rynek e-commerce będzie rósł dwucyfrowo. Decydują o tym klienci, którzy oczekują szybkich, ultranowoczesnych i wygodnych rozwiązań online, dopasowanych do ich codziennych potrzeb – mówi Tomasz Suchański, prezes Grupy Żabka.
Czytaj więcej
Biedronka jako pierwsza duża sieć handlowa w Polsce uruchomiła wraz z Glovo błyskawiczne dostawy z mikrocentrów dystrybucyjnych, tzw. dark stores. Jak działa nowa usługa?
Lite e-Commerce został powołany w ostatnim czasie w ramach Żabka Future wraz z zespołem zewnętrznych menedżerów. Żabka Future odpowiada za wyszukiwanie i tworzenie oraz rozwój biznesów.
– Jeszcze kilka lat temu nikt nie spodziewał się, że zamówienie i dostawa produktu będą możliwe w ciągu jednego dnia. Obecnie, dzięki q-commerce klienci mogą mieć zakupy w swoim domu nawet w kwadrans - mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes i dyrektor zarządzający Żabka Future.