Reklama

Żabka też wchodzi w ekspresowe zakupy

Handlowa grupa testuje nową aplikację Jush, w ramach której mieszkańcy części warszawskich dzielnic będą mogli zrobić zakupy dostarczone w ciągu 15 minut do domu.

Publikacja: 20.10.2021 13:18

Żabka też wchodzi w ekspresowe zakupy

Foto: materiały prasowe

W ramach powołanego w ostatnim czasie start-upu Lite e-Commerce 21 października br. wystartuje pilotaż usługi Żabka Jush. Zakupy będzie można zamówić przez aplikację, z której początkowo będą mogli skorzystać mieszkańcy Warszawy w wybranych dzielnicach - części Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa, korzystający z urządzeń z systemem iOS. W listopadzie zadebiutuje na urządzeniach z Androidem. Firma zapewnia, że usługa będzie stale rozwijana o kolejne dzielnice stolicy, a w przyszłości planuje start w innych miastach w Polsce. Docelowo cały proces, od złożenia zamówienia do przybycia kuriera, ma trwać do 15 minut. Konsumenci mogą wybierać spośród 1,3 tys. produktów.

– Prognozy wskazują, że w ciągu najbliższych lat rynek e-commerce będzie rósł dwucyfrowo. Decydują o tym klienci, którzy oczekują szybkich, ultranowoczesnych i wygodnych rozwiązań online, dopasowanych do ich codziennych potrzeb – mówi Tomasz Suchański, prezes Grupy Żabka.

Czytaj więcej

Biedronka uruchomiła swoje dark stores. Jak działają?

Lite e-Commerce został powołany w ostatnim czasie w ramach Żabka Future wraz z zespołem zewnętrznych menedżerów. Żabka Future odpowiada za wyszukiwanie i tworzenie oraz rozwój biznesów.

– Jeszcze kilka lat temu nikt nie spodziewał się, że zamówienie i dostawa produktu będą możliwe w ciągu jednego dnia. Obecnie, dzięki q-commerce klienci mogą mieć zakupy w swoim domu nawet w kwadrans - mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes i dyrektor zarządzający Żabka Future.

Reklama
Reklama

– Chcemy rozwijać aplikację w oparciu o informacje od konsumentów. Ruszamy w Warszawie, gdzie uruchomimy pilotaż, w którym weźmie udział duża grupa osób, a ich opinia będzie miała dla nas największe znaczenie. Wraz z Grupą Żabka chcemy zaoferować im nową jakość na rynku – dodaje Wojciech Krok, prezes Lite e-Commerce.

Handel
Chińskie platformy rosną w siłę. Polacy wydają miliardy
Handel
Bruksela planuje podpisanie umowy z Mercosurem jeszcze w tym roku
Handel
USA zniosły sankcje na nawozy z Białorusi. Co to oznacza dla rynku?
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama